Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av thanisas tomte
Nu är paketen inslagna och paketerade. Ska gå iväg och posta om en stund. Det suger dock att man skriver avsändare på paketet. För en SB-nörd såsom Thanisa lär ju ha koll på vad folk heter irl om man råkat yppa det någon gång...
Av Emmiez
thanisas tomte skrev:Nu är paketen inslagna och paketerade. Ska gå iväg och posta om en stund. Det suger dock att man skriver avsändare på paketet. För en SB-nörd såsom Thanisa lär ju ha koll på vad folk heter irl om man råkat yppa det någon gång...
skriv din killes namn eller din mamma eller pappa, så kan inte mottagaren veta :D (inte lika lätt iallafall)
Av thanisas tomte
Emmiez skrev:
thanisas tomte skrev:Nu är paketen inslagna och paketerade. Ska gå iväg och posta om en stund. Det suger dock att man skriver avsändare på paketet. För en SB-nörd såsom Thanisa lär ju ha koll på vad folk heter irl om man råkat yppa det någon gång...
skriv din killes namn eller din mamma eller pappa, så kan inte mottagaren veta :D (inte lika lätt iallafall)
Smarting! Nu ändrade jag till syrrans adress. Vi har inte samma efternamn och vi bor inte i samma stad.

Thanisa: i mitt hempysslade paket står mitt namn inuti. Spoiler alltså...
Användarens profilbild
Av zandrama
Det var ingen avi härifrån. :?

Mitt paket saknar två ingredienser, sen skickas det. 8)
Av Emmiez
paket inslaget, nu till det svåraste..
rim eller annats så att mottagaren kan gissa.. :hmm:
Användarens profilbild
Av miom
:( Blev kräksjuka i natt. Var ju tvungen att köpa en liten liten grej till pysslet så skulle det vara klart. Nu kommer jag ingenstans. Men det finns hopp ännu.......
Av surftrollet
Nu är jag klar! :vågen: Och även om det inte syns på resultatet, så är jag rätt nöjd med min teknik för att sy ihop det hela - det är mycket smartare än det ser ut. 8)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu har sambon gjort sin insats och jag en del. Lite återstår men det skll def. hinna postas senast den 19e :D
Användarens profilbild
Av Gabelin
Nu är mitt pyssel klart. Jag velade fram och tillbaka och efter några misstag ändrade jag mig helt. Jag har lagt ner en del tid så jag hoppas mottagaren blir glad :D
Användarens profilbild
Av karro54
Jag kan inte hitta adressen till min bytesvän!!! :whut: :shock: :siishah:

Vem var det som skickade ut adresserna, var det ts??
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nu så är paketet packat och lämnas in på posten i morgon... :tumup:

...fast jag blir lite nervös! Tänk om det jag skickar är yttepyttelite jämfört med vad jag får och min mottagre skickar?! :shock: Skulle ju inte kännas bra... men å andra sidan är mitt paket ett sånt paket som jag själv skulle bli väldigt glad för, så det kanske är rätt ok ändå? :roll:
Användarens profilbild
Av annikar
karro54 skrev:Jag kan inte hitta adressen till min bytesvän!!! :whut: :shock: :siishah:

Vem var det som skickade ut adresserna, var det ts??
Det var lotti som skickade adresserna!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 32

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?