Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Jag tycker att vår beco bwd är bra och skön, men att sittdelen är för liten. Han ser ut att sitta obekvämt. Så nu funderar jag på en sele med bredare sittyta. Becon är väl ca 30cm bred, och jag ser att de flesta andra ju är bredare. Så bred som möjligt vill jag ha. Men till grejen - vi har redan testat de flesta selar. Betat av dem liksom, och funnit saker som vi inte har gillat med dem allihop. :oops: Ergo hade vi när han var liten, inte så mycket på ryggen kanske - ska man våga försöka igen? Manduca, beco 4:th och butterfly är också testade. Butterfly var iof ok, men gillade inte att man måste sätta i barnet först. En Pikkolo då? Är de bra? Har de inget bröstspänne? Action baby carrier? Ska jag bara ge upp och köra med bwd:n? :roll:
Av Lenaskeå
Jag har provat en del selar & den enda selen som jag använder om jag ska bära min 4-åring är MANDUCAN :loving: Den är överlägsen till henne tycker jag. Acton Baby Carrier är ganska lik Angelpack tycker jag - en ganska nätt sele, bäst til mindre barn.

Hoppas du hittar någon du blir nöjd med!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Vi bär i Ergo har dock inte testat andra. Ergon börjar bli lite kort i ryggen till de stora barnen på 104 cm, men så bärs de ju ytterst sällan.
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har haft en Beco bwd och tyckte att det var den skönaste selen för mig att bära med, dock var sittdelen för barnet väl smal. Jag har provat lite andra och kommit fram till att den bästa kompromissen i komfort för mig och barnet har jag funnit i Manducan, men butterfly och Patapum toddler funkar också bra.
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Jag bär Emma på ryggen i en Patapum Toddler, helt fanatstiskt bra funkar det för oss! :D

Den känns stadig och rejäl för oss båda, hon är ca 85 cm och väger 15 kg.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?