Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Är Ringon bra till nyfödda? Eller vilka ringsjalar tycker ni är bra/inte bra till nyfödda? Fast jag vet ju att det beror på ifall bebisen gillar att ligga ner såklart. Jag menar mer i passform och så?
Användarens profilbild
Av April
Jag kommer använda min Ringo till den nyfödda - fast nu är ju min tvättad och mjuk ;-) Kanske en Ringo Demin är ännu mjukare?

Kram
Användarens profilbild
Av jazoo
Vår första sjal köpte vi när Alice var 5 dagar gammal, en vadderad ringsjal med det klingande namnet Over the sholder baby holder. Då tyckte vi att den var fantastisk, mjuk och trygg för både Alice och oss. Sen köpte vi en Sino och ringsjalen blev liggande... Sinon var både lättare att få till och skönare att bära i.

Men nu var det ju inte det som var frågan. Och kontentan är ändå att jag tyckte att en vadderad sjal var riktigt mysig till en nyföding. Nu används den dock inte så mycket - är du intresserad så kanske den är till salu...?
Användarens profilbild
Av Amatea
Jag prövade med Ringo till Leah när hon föddes men det var nog mer min egen passform som ställde till det. Tyckte brösten var i vägen och antingen fick man ha bebisen långt ner eller jättehögt upp. Det kändes inte helt bekvämt. Men är man bara bekväm med det så är nog Ringon bra och stadig.
Användarens profilbild
Av AnKa
jazoo skrev: Och kontentan är ändå att jag tyckte att en vadderad sjal var riktigt mysig till en nyföding. Nu används den dock inte så mycket - är du intresserad så kanske den är till salu...?
Det där med vaddering har jag inte riktigt förstått. Varför ska sjalen vara vadderad? Jag har svårt att se att det fyller någon funktion men det gör det väl antagligen. Bara jag som är :whut:
Användarens profilbild
Av Helena
AnKa skrev:
jazoo skrev: Och kontentan är ändå att jag tyckte att en vadderad sjal var riktigt mysig till en nyföding. Nu används den dock inte så mycket - är du intresserad så kanske den är till salu...?
Det där med vaddering har jag inte riktigt förstått. Varför ska sjalen vara vadderad? Jag har svårt att se att det fyller någon funktion men det gör det väl antagligen. Bara jag som är :whut:
Vadderingen tycker jag kan vara lite skönt för en liten bebis huvud t ex. Det blir lite mer ombonat i ringsjalen då.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?