Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Myrten
Nu har jag gjort misstaget att glömma/inte ta med bärdon två gånger på samma dag! Hur kan man vara så "dum"? Elsa har precis blivit någorlunda frisk efter en öroninflamation och igår var det dags för läkarbesök med Lova på vårdcentralen (VC) på dagen som slutade med besök på två olika Apotek då medicinen var slut på det första. Jag tog inte med mig någon sjal eller sele till VC då det ju bara är 10 meter från parkeringen till VC. Gissa om jag förbannade mig själv när jag hastade mellan bil, VC och olika Apotek med pyret på sex månader.

Sedan blev det så att vi fick åka in till akuten med Lova då hon hade så svårt att andas pga förkylningen. Då glömde vi helt bort bärdonen. Det var lite stressigt och Elsa, storasyster på 2,5 år, var supersvartsjuk på att vi var så inriktade på Lova (hon sparkade mot Lovas huvud när hon låg på fällen). Hon kände väl dessutom naturligtvis av vår oro. Som tur var kunde min mamma vara barnvakt till Elsa. Vi befann oss på sjukhuset i fem timmar, UTAN SJAL ELLER SELE, mellan 17-23. Hur korkad får man vara egentligen? :duh:

Jag ska minnsan försöka komma ihåg att lägga en av våra ringsjalar i blien så att det alltid finns ett bärdon där när huvudet har försvunnit på egna villovägar.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Myrten skrev: Jag ska minnsan försöka komma ihåg att lägga en av våra ringsjalar i blien så att det alltid finns ett bärdon där när huvudet har försvunnit på egna villovägar.
Precis vad jag skulle säga :lol: Jag har alltid ett bärdon som ligger i bilen, vanligtvis en ringsjal men just nu en sele.
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Varför har jag inte tänkt på det förut? Lägga Ringon i bilen, så självklart! Emma vill så ofta bli buren till/från bilen när man gör ärenden och varje gång förebrår jag mig att alla bärdon ligger hemma. Det är klart att jag ska ha ringsjalen i bagagen. Tack för den här tråden! :D
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Då jag inte bilar så ofta utan mest går så har jag en sjal liggandes under vagnen.. Just nu ligger min gås(som jag inte kommer överens med egentligen, men den är ju så fin) där. Bra när man hamnar på ett fik eller om Ellen inte vill åka vagn, vilket händer varje gång vi är ute...
Användarens profilbild
Av Myrten
Lova mår bättre nu även om hon inte är helt återställd. Framför allt sover hon massor! Det visade sig att det var RS-viruset som kommit och hälsat på, så det var ju inte konstigt att hon blev dålig.
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Oj, ja RS är inte att leka med. Skönt att hon har kryat på sig!
Användarens profilbild
Av sanna73
malinmedflera skrev:Oj, ja RS är inte att leka med. Skönt att hon har kryat på sig!
:iagree: :heart:

Tack för påminnelsen, nu måste jag lägga tillbaka ringsjalen i bilen i morgon :lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?