Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Vart hittar man det?

Hittade detta tyg, vanlig fleece, kan man sy i det? Något man behöver tänka på?

Bild
Blir en filt till nya Phil & Teden (röda) också...kommer vara så fin i vårsolen :-)

Fanns även svart med döskallar....få nog åka tilbaka och köpa det också :-)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Gaaahhh! Vilket härligt tyg! Perfekt filt tyg ju!!! :app:
Ang mönster så har väl TinaW har ett på sin hemsida www.baranara.se om jag inte minns fel!
Användarens profilbild
Av SoFaD
jättefint tyg. sånt vill jag med ha!
Användarens profilbild
Av naimiez
SoFaD skrev:jättefint tyg. sånt vill jag med ha!
Det går nog att ordna....skall tillbaka dit nästa helg. 70 kr kvm + frakt. PM:a mig om du vill att jag köper. Finns svart med döskallar också...
Användarens profilbild
Av Tabby
VAd fint tyg.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det beror på längsstretchen. Vissa elastiska tyger töjer sig för mycket på längden så att utan barn får man inte på sig påsen och med barnets tyngd i hänger den till knäna. Man får försöka göra en kvalificerad gissning genom att dra i det på alla håll och kanter, det ska inte töja extremt på längden. Det är bra om det återtar forman hyfsat också, annars får man en bärpåse som blir längre och längre för varje gång den används. Fleece töjer alltid till sig, så även om den skulle kännas liten till att börja med kan det bli uttöjt i överkant efter ett tag. Då får man tvätta och hoppas på att det drar ihop sig igen.

Fint tyg!
Användarens profilbild
Av SoFaD
naimiez skrev: Det går nog att ordna....skall tillbaka dit nästa helg. 70 kr kvm + frakt. PM:a mig om du vill att jag köper. Finns svart med döskallar också...
tack för erbjudandet, men jag får nog stå över, vet inte vad jag skulle göra med det om jag köpte det.... men tack ändå!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?