Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Står i valet och kvalet att göra om min stjärntecken till en MT men vet inte :roll: Har beslutsångest så vad tycker ni? :hmm:

Kanske "dumt" att "förstöra" denna underbara fina sjal men bär knappt i den och det är svalt intresse för att få den bortbytt.. Anledningen till att jag inte bär mycket i den är för den är ju såå varm tycker jag...
Av sjaltokan
Nu vet jag ju inte exakt hur din ser ut, men skulle du kunna få ut stjärntecknet som ryggplatta?? I såfall :klippasiglite: tror det kan bli riktigt snyggt.
Av Jinxan
thowida skrev:Nu vet jag ju inte exakt hur din ser ut, men skulle du kunna få ut stjärntecknet som ryggplatta?? I såfall :klippasiglite: tror det kan bli riktigt snyggt.
:iagree:
Användarens profilbild
Av sapos
Apelsin skrev:nääää, du är galen. och den kommer nog bli för sladdrig, jag har en Mt i hoppetyg, tom den är nästan för sladdrig, men den är ok, en bebina MT tror ajg blir dålig och sedan får man faktiskt inte klippa i den själen :this:
kanske har rätt i att den blir lite sladdrig :hmm: Men tycker ju synd om den som bara får hänga i sin sjalfläta hela tiden :|
funderade ju på din Kairo men vet inte, lite för "tråkig/neutral" i färgen .. men du kanske har något annat färg gladare?

Nu ska jag iaf lugna er med att OM den nu skulle få bli en MT så kommer jag inte sy den själv utan har sån tur att sambons brors tjej är sömerska och skulle göra det då, hon var här och titta på den i går men ville avvakta lite men hon trodde det kunde bli bra men vilket fall som helst skulle hon prov sy en MT av annat tyg åt mig först
:wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?