Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Tjohooo....
I dag eller i morgon kommer min EV Zara Natur! Ska snart springa o kolla brevlådan... Så, experter, vad ska jag nu göra för att den ska gosa till sig så snabbt som möjligt? Tvätta o stryka? Hängtorka, eller?
O bära, bära, bära o fläta, fläta, fläta...

//A
Användarens profilbild
Av disavi
Lillblomma skrev:Tjohooo....
I dag eller i morgon kommer min EV Zara Natur! Ska snart springa o kolla brevlådan... Så, experter, vad ska jag nu göra för att den ska gosa till sig så snabbt som möjligt? Tvätta o stryka? Hängtorka, eller?
O bära, bära, bära o fläta, fläta, fläta...

//A
:this: å bild e ett måste.. :-)
Av Lillblomma
OMG!!! :love:

Jag tänker ALDRIG ta av mig den!!! Jag är kanske lite handikappad eftersom den enda långsjal jag testat tidigare är min Gauze, men avlastningen med Zaran är ju.... Inte jämförbar!
Gudars så bekvämt, och MYYYSIGT! Å snygg!!!

:love: :love: :love:

(Och vet ni... Det ligger en Manduca på posten och väntar på mig, OCKSÅ! Idag är min lyckodag!!!)
Bärbild kommer sent i kväll eller i morgon då maken kommer hem.
//A
Användarens profilbild
Av jazoo
Lillblomma skrev:OMG!!! :love:

Jag tänker ALDRIG ta av mig den!!! Jag är kanske lite handikappad eftersom den enda långsjal jag testat tidigare är min Gauze, men avlastningen med Zaran är ju.... Inte jämförbar!

(Och vet ni... Det ligger en Manduca på posten och väntar på mig, OCKSÅ! Idag är min lyckodag!!!)
Bärbild kommer sent i kväll eller i morgon då maken kommer hem.
//A
Hrmf. Jag är inte ett dugg avis. Nejdå.... :roll:

Jag har skrivit noggrannt på önskelistan vad jag önskar mig. Men chansen är väl inte så stor. Men drömma gårju! :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Lillblomma skrev:Åååå!
Å jag har sett din film idag, den är UNDERBAR!

//A - vill föda barn... Helst nu...
:D Härligt!
Användarens profilbild
Av smedsboemma

Det finns bara en sak att säga: :iagree: :hjarta:
Kolla här: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 6#p1740536
Användarens profilbild
Av Scharlott

:vågen: Kul att höra att din Zara kommit fram idag och att du tycker om den 8)
Ser fram emot att se bild på er :wink:
Användarens profilbild
Av Filantra
Jag med, jag med! Min underbare sambo vann en Zara original och igår kom underverket! Så otroligt vacker och superdupermjuk!!!!! Bärbild här nedan med en sovande Samuel och en grymt förkyld moder!

Men jag har ett bryderi:stadkanten är trasig på ett ställe och jag vet inte vilket som är bäst, börja strula med byte/reklamation och riskera att få en annan sjal som inte är lika mjuk och gosig, eller behålla denna och försöka laga det själv. Men hur blir det med andrahandsvärdet då, tror ni? Lägger in några bilder på stadkanten också.

Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av Filantra den ons dec 10, 2008 22:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av hcvc
Filantra skrev:Jag med, jag med! Min underbare sambo vann en Zara original och igår kom underverket! Så otroligt vacker och superdupermjuk!!!!! Bärbild här nedan med en sovande Samuel och en grymt förkyld moder!

Men jag har ett bryderi:stadkanten är trasig på ett ställe och jag vet inte vilket som är bäst, börja strula med byte/reklamation och riskera att få en annan sjal som inte är lika mjuk och gosig, eller behålla denna och försöka laga det själv.
Hej du! Men grattis, grattis, grattis :vågen: !!! Jag skulle nog iaf höra mig för om det här med stadkanten och ev byte? Risken är ju att den repar upp sig :cry: . Och att de har tävling där man vinner en sjal är ju för att de vill ha reklam för sina sjalar, och det måste ju vara bättre reklam med en hel än en defekt som går sönder i tvätten?Zarorna är ju mjuka direkt, så ett annat exemplar är nog lika skönt - även om de är lite sträva före tvätt. Eller hur var det nu du menade med mjuk? De eviga begreppsförvirringarna :Hahaa: !
Användarens profilbild
Av Filantra
Åh hejsan! Tack för senast måste jag ju säga (sent omsider)! Det var verkligen en trevlig sjalträff!
Ja det kanske är värt att satsa på ett ev byte ifall du tror att även en anna zara kan vara lika mjuk. Jodå, mjukdiskussionen var ju lite förvirrande, men jag menar nog mjuk som ett par ingångna otvättade jeans, ett välanvänt otvättat lakan, lätt att skrynkla ihop-mjuk, typ.

Fast den zaran jag fått hem tycker jag är både len på ytan och mjuk i tyget, fast den inte är tvättad alls. Men skiljer det sig mycket melllan sjalarna? Vill minnas att hag sett att du, hcvc, skrivit att du inte alls gillade din nya candy i jämförelse med din gamla. Och i så fall så kan det ju vara stor skillnad från sjal till sjal, eller har jag missuppfattat?
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Filantra! GRATTIS till vinsten! :app:
Jag tycker att du självklart ska byta till en som inte är trasig, eftersom det såg riktigt illa ut faktiskt. Däremot vet jag inte om sjalarna är olika i känslan. Jag har för mig att det var så att Hcvc inte orkade gå in den andra. Det borde inte vara olika eftersom de säkert sätter upp massor av meter i vävstolarna.
Användarens profilbild
Av hcvc
smedsboemma skrev:Jag har för mig att det var så att Hcvc inte orkade gå in den andra
stämmer...
Användarens profilbild
Av Filantra
Jag har mailat säljaren nu och blev väldigt proffsigt och snabbt bemött och vi får självklart en anna sjal. Hon skrev att hon aldrig sett något sådant tidigare, så vi hade väl helt enkelt haft lite otur. Men tur att det löste sig iallafall.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Försöker uppdatera, men det var svårt nu för vi börjar bli fler och mer spridda. Det var lite fel i förra listan också. Thowida saknades :?

Hcvc - candy
Skogsväsen -Orginal
Thowida - candy
Ebboba - fresh
Bollen - hemmafärgad "kanel"
Smedsboemma - hemmafärgad "vinröd" och curry
GosKina - candy
MilanE - candy
thowida -
(Umma - sålt till vem?)
Scharlott - massor?! 8) :wink:
Efi - fresh
aina - original
staxon - original
acire-74 - candy
Disavi - original 2 st
Lillblomma - natur
Filantra - original
sanna73 - candy
storalillajag -curry
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?