Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Beställde en ny sjal förra veckan, har ju sneglat på Martin ett tag, var nära att köpa en för kort mest bara för att få en, och klämde lite på en för ett tag sedan. Föll som en fura för den, och idag kom den hem, det är egentligen en julklapp från sambon, men eftersom jag är gravid och lättgråten fick jag dispans att öppna den direkt :mrgreen:

Ursäkta min pissiga telefons fotokvalitet, det ska tas bättre kort imorgon, förhoppningsvis är ljuset ute bättre än inne.....

Bild
Användarens profilbild
Av zero.sara
:love:
När skulle vi ha "klämma på nya sjalar" träff? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av nevin
Snartsnartsnartsnart :app: :app:
Användarens profilbild
Av karro54
Härligt med ny sjal. Men då är inte du på förlossningen än , Nevin...

Ni får komma hit på sjalträff, vi får bara komma överrens om när...
Användarens profilbild
Av nevin
nej, ingen bebbe på väg ännu.....

och nu kom jag på att jag ju skulle ta nya kort på Martin idag.... Aja, det får bli imorgon!
Användarens profilbild
Av nevin
Gurli skrev:Jag inser att jag inte är inne i sjalandets-värld just nu. För när jag läste rubriken tänkte jag direkt -Åh nej, har hennes son varit försvunnen eller har mannen nu tagit sitt förnuft till fånga och kommit hem igen! :lol:

:rofl: , nejdå, jag har god koll på dem!
Användarens profilbild
Av Gurli
nevin skrev:
Gurli skrev:Jag inser att jag inte är inne i sjalandets-värld just nu. För när jag läste rubriken tänkte jag direkt -Åh nej, har hennes son varit försvunnen eller har mannen nu tagit sitt förnuft till fånga och kommit hem igen! :lol:

:rofl: , nejdå, jag har god koll på dem!
Skönt :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Martin är en gammal favorit som hängt med i flera år, jag har dock aldrig sett en live, så jag ser väldigt mycket fram emot fler bilder! :D
Användarens profilbild
Av nevin
herrejisses, tror ni inte jag glömde bilder...... IGEN...... Ja, jag får skylla på fravidhormoner och testar att komma ihåg det imorgon igen :mrgreen:
Användarens profilbild
Av nevin
ojdå, ås fel det kan bli, jag skyller det också på dessa eländiga hormoner.... :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:Hahaa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?