Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Scharlott skrev:
sanna73 skrev:
Scharlott skrev: Och angående bredden så är de första färgerna 60 cm breda och de nya extended version är 70 cm breda 8) :wink:
Men visst skulle vissa av de gamla färgerna komma som 70 breda också (när i så fall, om jag nu skulle vilja ha säg en candy i bred variant :roll: )
Stämmer precis som du skriver - Fresh och Candy kommer framöver komma som 70 cm breda 8) Vet inte exakt när de kommer, men kan givetvis ta reda på det om det är intressant att veta :wink:
:eld:
Användarens profilbild
Av storalillajag
Inatt drömde jag att jag hade en Fresh och var ute och gick i skogen... Den hade jag inte ens tänkt på förut, men man skulle kanske ta en sån? För att komplettera en hallonröd gås, och förhoppningsvis en jade i den färgen som visas på hemsidan när den kommer? :app:
Användarens profilbild
Av storalillajag
Det blev en Ellevill Zara Curry, och den är heeeeelt underbar!!!! :loving: :loving: :loving: Inte hård och tjock som de jag haft innan, och avlastar hundra ggr bättre än trikåsjal och gås, som är det jag haft innan! Färgen och mönstret är också fantastiskt, men mest imponerar mjukheten, efter bara en tvätt. Efter tvätt ät curryn 60cm bred, så jättebekväm! :D Bildbevis kommer! :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
För mig blev det en candy och jag kan bara instämma i att den är underbar, mjuk och härlig redan från start. Dessutom snygg :love:
Användarens profilbild
Av Filantra
Ja, det är den skönaste vävda jag nånsin provat! Jag älskar verkligen vår original! Och ikväll sjalade även sambon i den för första gången och blev helförtjust han med.
Av Löv
Måste ni frestas på det där sättet? :nono:

Nu blir jag såååå sugen på en zara... :loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
lena_l skrev:Måste ni frestas på det där sättet? :nono:

En Zara måste man ha :twisted:
Av Löv
sanna73 skrev:
lena_l skrev:Måste ni frestas på det där sättet? :nono:

En Zara måste man ha :twisted:
Ok, en Zara måste man ha.... :notes:

Hm, ska bara övertyga maken om att vi behöver ännu en sjal. :hmm:
Användarens profilbild
Av storalillajag
Japp, en Zara måste man ha! :D Vi använder vår hela tiden, maken (som faktiskt älskar att bära i sjal o därtill kan knyta :siishah: ) tycker den är helt överlägsen för ryggsäck, så om vi går ut tillsammans bråkar vi om vem som får ha den! :wink: Förloraren får knyta gåsen... Men i februari ska jag komplettera med en Jade! :love:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
storalillajag skrev: Men i februari ska jag komplettera med en Jade! :love:
Spännande!
Det ser jag fram emot att höra hur den är.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?