Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Trots att jag hängt här hela tiden har jag inte hängt med alls, det känns som att det kommit massor med nya märken och så, stämmer det? Vilka, var kan man kolla på dem? Hurdana är de?

Finns det några bajsbruna trikåsjalar nuförtiden? Alla bruna jag sett har ju varit typ brunsvarta eller melerade..
Nu vet jag ju inte vad som är nya för dig... Bali baby breeze och stretch (heter numera Wrapsody någonting) finns bla hos Edenbaby. BBS finns som brun, men vad som är bajsbrunt för dig vet jag ju inte (jag käkar järntabeltter :wink: )
Tunna hoppen kom nu i våras har jag för mig, så den är väl rätt ny :hmm: men det är ju samma färger som orginalhoppen.
Bruna trikåsjalar... BBS hiruko (??) Moby finns som brun, Cuddly wrap, tricotslen, mam eco...
mari_tres skrev:
boosten skrev::siishah:
:hmm:
Att det är mycket nytt kanske.

Jag har slängt ett öga på alla nykomlingar, men jag tycker de gamla godingarna regerar fortfarande. Det är ganska fula sjalar som kommit tycker jag. De där BBS/BBB tex. Fast den bruna är fin. Och så den där mönstrade Zara-sjalen, njäää.
En del nya selar finns det väl som är fina, men den perfekta har inte dykt upp än.
Varför ställer du den här frågan? 8)
Knyttet & K skrev: Varför ställer du den här frågan? 8)
Jag vet inte vad jag ska svara på den frågan. 8) Jag kommer iaf inte behöva köpa nån sjal under 2009, men kände att om jag inte börjar ta igen det jag missat redan nu så blir det ännu mer sen.

Och ja, mari_tres, jag blev alldeles snurrig av att läsa dina inlägg. :lol: Det är ju massor!
boosten skrev:Och ja, mari_tres, jag blev alldeles snurrig av att läsa dina inlägg. :lol: Det är ju massor!
:lol: Det tycker inte jag :lol: Det är väl mer så att det har kommit nya färgsättningar på redan inarbetade märken, typ nya didysar exempelvis, och nya material, som hampa, silke, lin...
mari_tres skrev:
boosten skrev:Och ja, mari_tres, jag blev alldeles snurrig av att läsa dina inlägg. :lol: Det är ju massor!
:lol: Det tycker inte jag :lol: Det är väl mer så att det har kommit nya färgsättningar på redan inarbetade märken, typ nya didysar exempelvis, och nya material, som hampa, silke, lin...
hade du räknat upp alla nya selar också, då hade hon blivit förvirrad på riktigt :lol:
Okej, men för att bena upp det hela, trikåsjalar, vilka nya finns det där? Wrapsody, och så fler moby än förut. Cuddly wrap har jag inte hört talas om, vad är det och var finns den?

Och hjälp vad dyrt det blivit! Jag tror jag betalade just över 300 för min moby -05. :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?