Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har testat olika sjalar men får det inte att fungera bra. Tror det kan bero på att jag är så liten.. Korta armar, mycket tyg osv. Har i alla fall bestämt mig för att testa sele istället. Tror det är mer min grej.
Men vilken modell är lämpligast för en kort och smal mamma? Sedan ska ju naturligtvis pappan kunna bära också, så den ska ju fungera till en stor person också.
Jag är smal men inte jättekort (55kg / 165 cm) och jag var jätteförtjust i Connectan. Det är verkligen en lättviktssele, inte mycket tyg alls, och väldigt snygg enkel design. Lite som en mei tai med spännen. Här finns recensionstråden med mina åsikter, och andras också, och här kan man köpa den.
Jag är kort och smal. Jag trivs inte med någon sele, men med sjal :heart:
Jag trivs med Didymos (jag ska nämna att jag är lite partisk i frågan) just för att de är lite smalare än de flesta andra sjalar. Jag brukar använda deras storlek 5 eller möjligtvis stl 6.

Selar sitter inte bra på mig - inte någon som jag har testat (men jag har inte testat alla på marknaden). Flera selar är för stora runt mig. (152cm, och 47 kilo) och de är för långa i ryggen så remmarna sitter fel. JAg råder dig att inte köpa en sele utan att prova den först om du är i min storlek, för jag har inte hittat någon som är optimal. Jag har bara hittat sådana som är okej att bära i en kortare stund.

Se till att hitta någon där du bor som du kan prova selar med och kanske även kunna få hjälp med knytande av sjal.
Jag är kort (156 cm) och smal. Den enda sele jag har burit i är Patapum, men den tyckte jag funkade jättebra (medan min flaggstång till man inte alls kom överens med den). Nu finns det så många fina och bra selar så jag vet inte hur mycket min erfarenhet är värd i samanhanget. Är det mängden tyg som är problemet kanske du kan prova med mei tai eller någon annan sorts ABC? Om du har möjlighet att gå på någon sjalträff eller så och prova lite olika modeller tror jag att det vore guld -- det skulle jag själv vilja göra!
Knyttet & K skrev:Patapum är den sele som sitter bäst på mig av de jag testat. Fast jag är inte jätteliten, 160 lång och stl 36.
Jag tyckte tvärtom att Patapum var hemskt obekväm. Vilket väl bara understryker vikten av rådet ovan:
Cayenne skrev: att inte köpa en sele utan att prova den först
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?