Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av alima
Vi har en Ergo NG, ett år gammal, utan dessa d-ringar som finns på instruktionsdvd:n. Men jag(vi) blir inte kloka på huvudstödet. När vi bär på mage är det inga problem, men jag orkar inte bära vår ettåring på magen...
Men jag kan inte få upp huvudstödet om dottern somnar på ryggen, jag får fatt i remmarna, men sen ska ju tyget upp över huvudet (dotterns alltså :wink:) och knäppas fast.

Har ni några tips på hur vi kan få upp huvudstödet själva?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Madge skrev:Vi har en Ergo NG, ett år gammal, utan dessa d-ringar som finns på instruktionsdvd:n. Men jag(vi) blir inte kloka på huvudstödet. När vi bär på mage är det inga problem, men jag orkar inte bära vår ettåring på magen...
Men jag kan inte få upp huvudstödet om dottern somnar på ryggen, jag får fatt i remmarna, men sen ska ju tyget upp över huvudet (dotterns alltså :wink:) och knäppas fast.

Har ni några tips på hur vi kan få upp huvudstödet själva?
Här finns bra instruktioner: http://www.ergobabycarrier.com/support/instructions
Både videoinstruktioner för det nya huvudstödet utan d-ringar och en beskrivning med steg-för-steg-bilder.
Hoppas du kan få lite bra tips därifrån 8)
Av suramin
Jag tar tag i stropparna till huvudstödet och sedan drar jag ut och upp (nästan som om jag simmar crawl). Min man får inte till det med bägge armarna, utan han låter den sida han inte får upp sitta fast redan när han svingar upp på ryggen. Annars kanske man kan förlänga stropparna (skosnören :tumup: :wink: ) så kanske det blir lättare. Lycka till :)
Av alima
Tack för svar! Instruktionsfilmen på Ergos hemsida var lite småknepig, men kom nu att jag kanske ska titta på filmen genom Internet Explorer istället.
Hittade en film på youtube om hur man sätter på huvudstödet också, visserligen den gamla varianten med d-ringar, men hon i filmen gjorde precis som suramin skrev. Ska testa det nästa gång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?