Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sara f
Har skaffat mig en jättefin easycaresjal, men jag får inte till det. Jag tycker jag spänner tyget bra, men efter en liten stunds promenerande så har Ella glidit ner och sitter som en "hösäck". Det är bara att stanna och knyta om, och det är ju inte alltid det smidigaste när man är ute i leran :wink: Sen tar det inte lång stund innan hon glidit ner igen...... Det här problemet har jag inte haft när jag använt min hoppe. Den är ju lite strävare och tjockare i tyget, antar att det beror på det. Hoppen är också längre, så den kan jag dra ett extra varv runt mig. Det är klart att det också kan spela in. Vad tror ni? Gör jag något fel? Borde väl dra åt ännu hårdare, men jag drar ju redan åt ordentligt :? Eller är sjalen helt enkelt för kort för mig?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Som sagt, jag upplever Easyn som halare än Stork och Hoppe.

Om du försöker mjuka upp den genom att göra en sådan där sjalfläta som en del roar sig med? Så att den kanske blir mindre glatt i ytan?
Användarens profilbild
Av sara f
sanna73 skrev:Har du tvättat och strukit/manglat den?
Nja, jag köpte den begagnat, så tvättad lär den ju vara. Men jag kan ju prova att stryka! Det blir säkert bättre med lite träning också. Är relativt ny på sjalandet ändå, så antagligen är det så att jag behöver öva mer :tumup: Hoppen kanske är mer nybörjarvänlig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?