Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Åh, tackar för inspirationen :vågen:

Naturligtvis är det något liknande jag ska göra med kaninskinn :D
Av puh
Oj vad fint! :heart: Jag har ju funderat på att sy en sådan (antagligen sedan jag såg en Viking :hmm: :D ). Det blir ju så tajt med selen/sjalen mot ryggen på skruttan att det måste bli kallt?! Det spelar ju ingen roll hur mkt man klär på sig om det inte får rum luft mellan lagren - då blir det kallt!

Får se hur det blir med detta projekt - en dröm eller verklighet...

Tack potatisblomma för trådtipset! :heart:
Användarens profilbild
Av Panakeia
puh skrev:Oj vad fint! :heart: Jag har ju funderat på att sy en sådan (antagligen sedan jag såg en Viking :hmm: :D ). Det blir ju så tajt med selen/sjalen mot ryggen på skruttan att det måste bli kallt?! Det spelar ju ingen roll hur mkt man klär på sig om det inte får rum luft mellan lagren - då blir det kallt!

Får se hur det blir med detta projekt - en dröm eller verklighet...

Tack potatisblomma för trådtipset! :heart:
men trotts allt så ger ju pälslagret en hel del mer luftfickor än endast vanligt tyg skulle gjort, vilket ger en betydligt varmare sjal än en i bara tyg iaf...

åhh, jag önskar att jag hade en liten som jag kunde sy en sådanhär till!! men jag bär ju inte H alls så mycket nu...borde snarare sälja av än öka......

Ingen är sugen på nått liknande men inte orkar sy själv?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?