- sön mar 26, 2006 17:05
skulle beställa ringar från Slingrings igår kväll. Gjorde min beställning och skulle slutligen betala. Paypal eller kreditkort. Tyckte att det var på tiden att jag skaffade mig ett PayPalkonto. Sagt och gjort. Registrerade mig där och fick kontot. MEN sedan upptäcker jag att det tar flera dagar att överföra pengar från min bank till Paypal, eftersom det är en vanlig bankgiroöverföring man gör. I bekräftelsemailet från Slingrings står det betalnigssätt Paypal. Men jag hittar inte var eller hur jag ska kunna betala min liggande order, när jag väl får in pengar till mitt Paypalkonto.
Någon som har råkat ut för samma sak? Sedan undrar jag att om det nu är så att det tar flera dagar att föra över pengar, har ni då alltid pengar liggande i erat Paypalkonto för spontan shopping????
Skulle ha betalat med kreditkortet...*suck*
/Cecilia
Någon som har råkat ut för samma sak? Sedan undrar jag att om det nu är så att det tar flera dagar att föra över pengar, har ni då alltid pengar liggande i erat Paypalkonto för spontan shopping????
Skulle ha betalat med kreditkortet...*suck*
/Cecilia
Mamma till sagolika Svea född -99, strålande Sture hemmafödd -05 och gudomliga Gösta -08