Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Andersson & Hjalmarsson i Ulricehamn säger jag bara! :wink:
Fast jättebillig är den ju inte men med tanke på vilken kvalité man får så är det mycket bra pris på deras velour. Kostar väl 129:-/m för den enfärgade och randiga har jag för mig och sen har de ju prickig också men den kostar mer. Med reservation för att de kan ha ändrat priser sen sist jag var där.
Men fråga melon hon har nog mer koll på priserna :wink:
Användarens profilbild
Av melon
Man får tyvärr vad man betalar för.

A&H har den bästa velouren jag har kännt på, men det kostar ju därefter. De har förresten höjt priserna nu, men jag minns inte dem exakt eftersom jag fick köpa till det gamla priset sist :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
mammahappy skrev:Andersson & Hjalmarsson i Ulricehamn säger jag bara! :wink:
Fast jättebillig är den ju inte men med tanke på vilken kvalité man får så är det mycket bra pris på deras velour. Kostar väl 129:-/m för den enfärgade och randiga har jag för mig och sen har de ju prickig också men den kostar mer. Med reservation för att de kan ha ändrat priser sen sist jag var där.
Men fråga melon hon har nog mer koll på priserna :wink:
jo, deklart. jag suktar efter dem och kaaaanske köper jagdär nångång - men det är lite långt :wink:

har du nån koll på materialinnehållet?

borde gå att läsa på nått fördigköpt plagg va?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
All velour jag köpt har varit 80% bomull, 20 % polyester.
Jag har köpt lite här och var och tycker all har varit bra. Köpte på lokal tygaffär för 70:-/m och den är jättefin trots flitigt användande i över ett år. Sen har jag köpt från MG-tyger och A&H, men jag kan inte lämna något utlåtande om kvallan än :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag är ganska säker på att marine78 kommer att svara så småningom och hon säger Jofotex. Har bestämt för mig att hon jämfört den med Hilcos t.o.m.
Användarens profilbild
Av sirisirius
jag tycker stoff och stils är bra och billig, nu kommer jag inte ihåg vad jag betalade men grejerna jag sytt av den är fortfarande jättefina trots många tvättar!

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?