Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har jag letat och letat och letat efter en Hoppe (La Paz... 8) ) i längden 4,2 meter. Men onekligen verkar det som att Hopparna inte görs i den längden?! Varför?! :purskis:
Eller har jag bara inte letat tillräckligt? Det finns ju så många snygga! :eld:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Babydesign hade väl några i längden 4,1 tror jag
Användarens profilbild
Av diddeldi
nix, den görs inte i den längden. men det finns ju saxar :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
diddeldi skrev:nix, den görs inte i den längden. men det finns ju saxar :wink:
Det är nog jag som är väldigt dålig på att sy, men min syster hjälpte mig att korta av en Hoppediz och jag tyckte att det var lite knepigt. Fållen är liksom så tjock och jobbig att göra om. Men för någon som är duktig på att sy går det nog som en dans.
Användarens profilbild
Av zandrama
diddeldi skrev:nix, den görs inte i den längden. men det finns ju saxar :wink:
Ärsch... Men 4,1:orna, som Babydesign har, hur är de i längd jämfört med tex Easycare 4,2? Tillverkas Hopparna fortfarande i den längden? Eller är det de sista som går att få tag i?
Användarens profilbild
Av Helena
zandrama skrev:
Ärsch... Men 4,1:orna, som Babydesign har, hur är de i längd jämfört med tex Easycare 4,2? Tillverkas Hopparna fortfarande i den längden? Eller är det de sista som går att få tag i?
Det var väl Ingrid som fick göra en specialbeställning. Jag tror att de bara tillverkades för Babydesign. Men hon kanske kan be Hoppediz göra fler sjalar i de längderna, eftersom hon redan gjort det en gång.
Användarens profilbild
Av zandrama
Aha! Då vet jag. Kanske skulle beställa en därifrån då. Fort som attans innan de försvinner...
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Ja prata med Ingrid, hon skulle nog göra en ny beställning!
Användarens profilbild
Av Elin G
zandrama skrev:Nu har jag letat och letat och letat efter en Hoppe (La Paz... 8) ) i längden 4,2 meter. Men onekligen verkar det som att Hopparna inte görs i den längden?! Varför?! :purskis:
Ibland tror jag att du och jag egentligen är samma person :hmm: , jag har ju funderat på att köpa en La Paz och korta av till 4,2...
Användarens profilbild
Av zandrama
Elin G skrev:
zandrama skrev:Nu har jag letat och letat och letat efter en Hoppe (La Paz... 8) ) i längden 4,2 meter. Men onekligen verkar det som att Hopparna inte görs i den längden?! Varför?! :purskis:
Ibland tror jag att du och jag egentligen är samma person :hmm: , jag har ju funderat på att köpa en La Paz och korta av till 4,2...
Jo, den tanken har ju slagit mig också... :hide: :rofl:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?