Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fick hem en ny Zara original igår och den är fantastiskt mjuk och gosig direkt, fast den varken är tvättad eller använd. Men tyvärr så är stadkanten trasig på ett ställe. Kring denna del av sjalen är det också en del trådändar som sticker upp från väven, men ojämnheter ska man ju enligt ellevills hemsida vara beredd på med denna sjal.

Men den trasiga kanten, ska jag reklamera detta och riskera att få en anna sjal som kanske inte är lika mjuk som denna?

Eller ska jag behålla denna underbara mjukis och försöka fixa kanten själv. Hur blir det med andrahandsvärdet då, tror ni?

Kanske ska sägas att sjalen är en vinst och vi har alltså inte betalat nåt för den, ifall det nu spelar roll vid en ev reklamation. Snälla tipsa mig om hur jag ska göra! Är så villrådig och liter ledsen för vi blev helt förälskade i sjalen direkt vi provade den och är så rädda att få en sträv stel rackarare i utbyte.
Här är bilder på kanten:
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av Filantra den ons dec 10, 2008 22:42, redigerad totalt 1 gånger.
Jag hade tagit kontakt med den jag vunnit från och frågat ang reklamation. Tycker nog det ser ut som att kanten kan fortsätta trasa sig, så jag hade velat reklamera och inte fixat själv.

Sedan kan jag säga att jag fick hem min candy idag och den är underbart mjuk, så jag tror att även om du får en ny så är den nog underbar och mjuk :heart:

Grattis till vinsten :vågen:
Jag har mailat säljaren nu och blev väldigt proffsigt och snabbt bemött och vi får självklart en annan sjal. Hon skrev att hon aldrig sett något sådant tidigare, så vi hade väl helt enkelt haft lite otur. Men tur att det löste sig iallafall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?