Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Nu måste jag fråga om längd igen :D . Det är tur att Ni ala finns med svar åt mig :!:

Klarar man att knyta omslutet X med en 4,2 m? Är en 38
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tror att det blir knappt om det är en didy, med en stork eller hoppediz går det nog.
Användarens profilbild
Av korell
Jo, det var ju en didy jag tänkte på. Hrrrmm, du tror att jag isåfall får knyta med ändarna då, eller är det på gränsen även med dem inräknade?
*säg att det går om jag knyter med ändarna!! :? *
Användarens profilbild
Av Anso
Jag kunde knyta xomslut på magen med en Didy 4,2 (strl 38, 177 cm, 61 kg) men då fick jag knyta längst ut på spetsarna, ingen mariginal direkt.
:wink: Bättre med en lite längre då istället.
Senast redigerad av Anso den sön mar 26, 2006 21:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gurli
korell skrev:Nu måste jag fråga om längd igen :D . Det är tur att Ni ala finns med svar åt mig :!:

Klarar man att knyta omslutet X med en 4,2 m? Är en 38
Jag knyter omslutetkryss med en Didy 4,2. Jag är stl 36 (156cm lång)
Senast redigerad av Gurli den sön mar 26, 2006 21:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av korell
Jag måste nog ha en längre då. Är ju 180 cm och 65-70 så det blir nog för tajt för att vara safe.
tack för era svar!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
...men det kan nog vara en alldels utmärkt längd för dig för omslutet X på ryggen och dubbel-x på magen utan att för den skull vara för lång för att sno ihop ryggsäck och höft-x när det behövs! :lol: (fast det var förståss inte det du ville veta... :oops: )
Användarens profilbild
Av Anso
Frida med Mea skrev:
Anso skrev:Jag kunde knyta xomslut på magen med en Didy 4,2 (strl 38, 177 cm, 61 kg) men då fick jag knyta längst ut på spetsarna, ingen mariginal direkt.
:shock: :shock: :shock:

Kan du? jag kan precis knyta på magen med min 4,6 bebia och min 4,7 julian och jag har samma prop. som dig med kort överkropp.
Med min Didy LARS 4,7 (utlånad) kan jag knyta omslutet på magen men precis som för dig, på yttersta spetsen.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Anso skrev:
Frida med Mea skrev:
Anso skrev:Jag kunde knyta xomslut på magen med en Didy 4,2 (strl 38, 177 cm, 61 kg) men då fick jag knyta längst ut på spetsarna, ingen mariginal direkt.

Kan du? jag kan precis knyta på magen med min 4,6 bebia och min 4,7 julian och jag har samma prop. som dig med kort överkropp.
Med min Didy LARS 4,7 (utlånad) kan jag knyta omslutet på magen men precis som för dig, på yttersta spetsen.
fast det beror ju på om man menar "x-omslut på magen med knuten på magen" eller "x-omslut på magen med knuten på ryggen". svårt med utrymme för tolkning sådär :wink:

jag kan för övrigt knyta x-omslut på magen med knuten på ryggen med en didy storlek 5.
Användarens profilbild
Av Anso
diddeldi skrev:
Anso skrev:
Frida med Mea skrev:

fast det beror ju på om man menar "x-omslut på magen med knuten på magen" eller "x-omslut på magen med knuten på ryggen". svårt med utrymme för tolkning sådär :wink:

jag kan för övrigt knyta x-omslut på magen med knuten på ryggen med en didy storlek 5.
:oops:

Med knyten på ryggen då i mitt fall med en Didy strl 5/ 4,2 meter för att förtydliga det hela. :D
Användarens profilbild
Av Anso
Tyras å Knuts mamma skrev:Men anso du är ju mycket smalare än mig och jag kan knyta en x-omsluten med knuten fram med spetarna på en 4,2 m didy, och då alldeles precis.
Skumt! Jag får väl ta och skaffa mig en Didy 4,2 så att jag kan prova igen! :lol: :lol:

Insåg precis att min LARS är en 4,7:a och att det var en LISA som var 4,2 men den har jag ju inte kvar. Så fel man kan minnas när man har svängdörr för sjalarna.....
Användarens profilbild
Av aha
Jag kunde knyta omslutet på magen med knuten på ryggen med en didy storlek 5.
Var då storlek 44 men har ganska kort överkropp.
Men det var på cm att det gick i yttersta spetsarna och barnet var då bara nån månad gammal.
Tajt fin knytning blev det i alla fall :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?