Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Erika777
Har hittat ett tyg som jag älskar färgen på, men har ingen aning om det funkar att sy en MT av det... Måste det vara strechigt på diagonalen eller kan man sy av vilket tyg som helst? Fattar ju att det inte kan vara för tjockt och stelt eftersom man skall knyta det... Är det någon som vet hur Stoff o Stils manchester är i kvaliteten? Tunn eller tjock? Mjuk eller stel?

http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode ... leid=22466
Av Erika777
Mamma Eli skrev:Mjukt och jättehärligt tyg! Kanske lite klumpigt att knyta, har aldrig testat, men absolut manchester av den tunnare och mjukare varianten!
Jag tänkte att det finns ju MT:s av manchester - typ Eden...
Av Erika777
Mamma Eli skrev:känner på tyget Den borde gå att knyta utan större problem! Väldigt tunn och följsam.
Du skrev visst ditt inlägg samtidigt som jag... Då kanske jag skulle ta och göra en beställning då :vågen: !!!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Det är typ babycord och alltså väldigt smalspårig och ganska tunn. Jag har sytt muddbyxor till dottern i det cerise och de är jättemjuka.
Användarens profilbild
Av knutis
kvarnvik skrev:Har de bredspårig?
Jag tror de har en bredare också fast bara i mörkare färger och inte så stor färgvariation.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Erika777 skrev:
Mamma Eli skrev:känner på tyget Den borde gå att knyta utan större problem! Väldigt tunn och följsam.
Du skrev visst ditt inlägg samtidigt som jag... Då kanske jag skulle ta och göra en beställning då :vågen: !!!
:wink:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?