Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Jag letar med ljus och lykta efter den optimala vinterskon! Den ska vara enkel att få på sig när man har ett knyte på magen, vara vattentät (jag bor i skåne) och ha en bra sula som klarar lite slaskhalka - och gärna ha en liten kant på sulan så att man kan få på en grippy... Och gärna snygga...

Now - show me what you've got!
Användarens profilbild
Av katha
Jag har norska Vikings goretexkänga, en vandringssko med humant pris men superkvalitet. Jättevarm med bra grepp, lätt och skön. Köpte på intersport.
katha skrev:Jag har norska Vikings goretexkänga, en vandringssko med humant pris men superkvalitet. Jättevarm med bra grepp, lätt och skön. Köpte på intersport.
Det får vi kolla upp, jag går med skor där sulan håller på att lossna... :?
Här på Västkusten känns det också som att vattentät är a och o, plus att den ska vara lätt att ta på och av.
Det är förfärligt att knyta av och på skor när man lämnar/hämtar på dagis! Jag hinner bli genomsvett på två sekunder, typ. :(
Användarens profilbild
Av Vida
katha skrev:Jag har norska Vikings goretexkänga, en vandringssko med humant pris men superkvalitet. Jättevarm med bra grepp, lätt och skön. Köpte på intersport.
Är det en sån här?
Bild
Viking har väl en allvädersstövel oxå? Dvs bara stoppa ner foten som i en gummistövel fast denna är fodrad. Mycket populär vintertid när vi kaninhoppare här på västkusten vistas i ridhus.

Själv har jag faktiskt ett par vanliga halvhöga med mocka jag impregnerat med dragkedja. Bara luta sig mot en vägg, lyfta upp foten och dra upp kedjan. OCH läcker inte in vätska alls!
Användarens profilbild
Av Vida
någon som testat dessa? de är dyyyyra och finns inte att prova i Malmö
Bild
Användarens profilbild
Av jazoo
NeaVida skrev:någon som testat dessa? de är dyyyyra och finns inte att prova i Malmö
Bild
De tyckte jag oxå var jättesnygga! Men dyyyra... :(
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag köpte nyss ett par Salomon som har visat sig vara superbra. Skon har dock två minus, priset och att det är en vanlig knytkänga. I övrigt ska man väl kolla så att sulan är av gummi och inte plast då plast stelnar och blir superhal på vintern. Många vandringskängor har plastsulor.
Användarens profilbild
Av katha
Mina heter nog bara Goretex. Dom är från norska Viking. Halvhög med 2 hyskor på skaftet. Vattentäta och sköna. Svarta och nätta. Gav 560 kr för dom. Har provknutit dom med tjejen i ryggsäck, inga problem.
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?