Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elisa
Ni som provat båda, märker ni någon skillnad i praktiken på rygglängden eller vad man ska kalla det?
Jag har OG och ett barn som är nästan 90 cm lång. Speciellt med overall känns det som hon inte kommer ner tillräckligt, lite osäkert helt enkelt. Funderar på om jag skulle byta upp mig.
Användarens profilbild
Av Scharlott
På Ergo NG är sittdelen formsydd så barnet sitter bättre i den. Har du möjlighet att prova? På sjalträffarna är det alltid någon som brukar ha med sig Ergo. Vill även tipsa dig om att kolla under bärsjalsambassadörer om det finns någon i din närhet som du kan prova hos.

Du är även varmt välkommen till mig och prova. Jag finns i Ingared vid E20 mellan Lerum och Alingsås bara 35 min från centrala Göteborg :wink:
Av Elisa
Det vore ju kul om det blev en Boråsträff snart :D för jag skulle vilja testa Patapum toddler också och jämföra. Det är lite långt hem till dig. :(
Mammahappy hade (sist jag träffade henne i alla fall :) ) en Ergo NG, kom jag på.
Får jag prova din Mammahappy?
Och ingen kan väl tro att jag är sugen på en Denim efter alla bilder? :twisted:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Elisa skrev:Det vore ju kul om det blev en Boråsträff snart :D för jag skulle vilja testa Patapum toddler också och jämföra. Det är lite långt hem till dig. :(
Mammahappy hade (sist jag träffade henne i alla fall :) ) en Ergo NG, kom jag på.
Ja, gärna en Boråsträff! Kommer gärna och kan ta med Ergo NG, Patapum och Patapum Toddler så kan vi jämföra dem lite. Denim har jag också som du kan få kolla på :wink: Lägg gärna en tråd om Boråsträff under Sjalträffar :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Elisa skrev:Det vore ju kul om det blev en Boråsträff snart :D för jag skulle vilja testa Patapum toddler också och jämföra. Det är lite långt hem till dig. :(
Men gumman det är väl klart att du får prova min ergo NG!
Den bor kvar här! :wink: Man vet ju aldrig med mig iofs :roll:
Men gillar den skarpt! Å som sagt du är välkommen hit å prova precis när du vill!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?