Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Ååh, färgen Melon var ju dösnygg! Och fint namn hade den dessutom... :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Hur är det med giftfria färger och så? Amazonas antigua fick ju inte så gott betyg av någon test om skadliga ämnen i sjalar vill jag minnas. Men de har kanske bättrat sig.
Användarens profilbild
Av Marion
Helena skrev:Hur är det med giftfria färger och så? Amazonas antigua fick ju inte så gott betyg av någon test om skadliga ämnen i sjalar vill jag minnas. Men de har kanske bättrat sig.
Det står på förpackningen till Carry Slingen att den är "eco-tested, Institute: Porst & Partner Gmbh" och på Brasilen "azo-frei".

Ifall någon undrar hur det kommer sig att jag har all denna information kan jag berätta att jag är återförsäljare åt Linalaps här i Estland och fick hem de nya sjalarna för ett par veckor sedan. Att Amazonas hade förnyat sina sjalar kom som en överraskning, Linalaps hade planer på att sluta sälja dem överhuvudtaget men nu har de tänkt om antar jag.
Användarens profilbild
Av Helena
Marion skrev: Det står på förpackningen till Carry Slingen att den är "eco-tested, Institute: Porst & Partner Gmbh" och på Brasilen "azo-frei".

Ifall någon undrar hur det kommer sig att jag har all denna information kan jag berätta att jag är återförsäljare åt Linalaps här i Estland och fick hem de nya sjalarna för ett par veckor sedan. Att Amazonas hade förnyat sina sjalar kom som en överraskning, Linalaps hade planer på att sluta sälja dem överhuvudtaget men nu har de tänkt om antar jag.
Vad intressant. Är det populär med sjalar i Estland och vilka används mest?
Användarens profilbild
Av Marion
Helena skrev: Vad intressant. Är det populär med sjalar i Estland och vilka används mest?
De flesta här i Estland med tillgång till internet vet nog vad en sjal är för något :)
Mest används nog Linalaps egna trikåsjalar och ringsjalar. De är avsevärt billigare än vävda sjalar och i min mening riktigt bra och prisvärda dessutom (men jag är ju partisk). Av de vävda är nog Hoppediz populärast, också pga priset. Men Brasilen och den nya Carry Slingen lär nog vinna mark :)
Det finns bara två företag som säljer sjalar här, vi säljer Hoppediz, Amazonas Antigua och Brasil, EllaRoo, Girasolen kom nu sist och Patapum. Det andra säljer Didymos och Bebina.
Användarens profilbild
Av Helena
Marion skrev:De flesta här i Estland med tillgång till internet vet nog vad en sjal är för något :)
Mest används nog Linalaps egna trikåsjalar och ringsjalar. De är avsevärt billigare än vävda sjalar och i min mening riktigt bra och prisvärda dessutom (men jag är ju partisk). Av de vävda är nog Hoppediz populärast, också pga priset. Men Brasilen och den nya Carry Slingen lär nog vinna mark :)
Det finns bara två företag som säljer sjalar här, vi säljer Hoppediz, Amazonas Antigua och Brasil, EllaRoo, Girasolen kom nu sist och Patapum. Det andra säljer Didymos och Bebina.
Har du någon webbsida, där du säljer sjalar, som man kan titta på?
Användarens profilbild
Av Marion
Helena skrev:
Har du någon webbsida, där du säljer sjalar, som man kan titta på?
Jag har ingen egen hemsida :oops: (egen hemsida kommer snart), men Linalaps engelska sida hittar man här: http://www.piritaperekool.ee/linalaps/e ... /index.htm
När jag tittar på den engelska sidan så ser jag att den inte är uppdaterad :oops: och rätt kass dessutom, måste påpeka det för dem i Tallinn :!:
Den estniska sidan är bättre, titta på den istället :) http://www.piritaperekool.ee/linalaps/pood/
Och det lönar sig alltid att skriva och fråga, något kan ha tagit slut eller någon ny färg kan ha kommit.
Användarens profilbild
Av Helena
Marion skrev:Jag har ingen egen hemsida :oops: (egen hemsida kommer snart), men Linalaps engelska sida hittar man här: http://www.piritaperekool.ee/linalaps/e ... /index.htm
När jag tittar på den engelska sidan så ser jag att den inte är uppdaterad :oops: och rätt kass dessutom, måste påpeka det för dem i Tallinn :!:
Den estniska sidan är bättre, titta på den istället :) http://www.piritaperekool.ee/linalaps/pood/
Och det lönar sig alltid att skriva och fråga, något kan ha tagit slut eller någon ny färg kan ha kommit.
Vad fina färger trikåsjalen fanns i!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?