Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
zandrama skrev: Men jag är helt lost på vad jag ska pyssla för något åt personen i fråga. :help:
jag trodde jag var ensam på att inte veta vad jag skall pyssla.. :hmm:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Emmiez skrev:
zandrama skrev: Men jag är helt lost på vad jag ska pyssla för något åt personen i fråga. :help:
jag trodde jag var ensam på att inte veta vad jag skall pyssla.. :hmm:
Jag är färdig :wink:
Användarens profilbild
Av karro54
Jag är lite osäker på värdet av det ryssel jag ska skicka? Hur mycket ska det vara värt ungefär, eller är det halt frivilligt?
Användarens profilbild
Av LumLumLum
karro54 skrev:Jag är lite osäker på värdet av det ryssel jag ska skicka? Hur mycket ska det vara värt ungefär, eller är det halt frivilligt?
Personligen tycker jag inte att värdet i pengar är det viktiga, att man kan göra något skojigt/vettigt av det tycker jag är viktigare.
Användarens profilbild
Av Stream
Jag tror att jag har bestämt mig för vad jag ska pyssla och skicka med för material, men det ätbara har jag inte bestämt mig för än..
Användarens profilbild
Av miom
LumLumLum skrev:
karro54 skrev:Jag är lite osäker på värdet av det ryssel jag ska skicka? Hur mycket ska det vara värt ungefär, eller är det halt frivilligt?
Personligen tycker jag inte att värdet i pengar är det viktiga, att man kan göra något skojigt/vettigt av det tycker jag är viktigare.
Man måste nog känna själv vad som är rimligt. Om jag skulle köpa allt till mitt pyssel så skulle det kanske kosta en del men nu hade jag vad jag behöver liggande hemma. Kanske köper jag någon detalj. Och inte kan man värdera tid när man ger sig in i något sådant här tycker jag.
Användarens profilbild
Av karro54
miom skrev:
LumLumLum skrev:
Man måste nog känna själv vad som är rimligt. Om jag skulle köpa allt till mitt pyssel så skulle det kanske kosta en del men nu hade jag vad jag behöver liggande hemma. Kanske köper jag någon detalj. Och inte kan man värdera tid när man ger sig in i något sådant här tycker jag.
Fast jag menade pysselmaterialet. Dessutom undrar jag omdet alltihop tillsammans måste kunna bli något, eller kan jag skicka lite fint papper, ett fint tyg och lite annat??
Användarens profilbild
Av noranora
karro54 skrev:
miom skrev:
LumLumLum skrev:
Fast jag menade pysselmaterialet. Dessutom undrar jag omdet alltihop tillsammans måste kunna bli något, eller kan jag skicka lite fint papper, ett fint tyg och lite annat??
Jag tycker att det fungerar bra med lite av varje, alltså att det inte behöver kunna bli något tillsammans.
Användarens profilbild
Av karro54
noranora skrev:
karro54 skrev:
miom skrev:
LumLumLum skrev:
Fast jag menade pysselmaterialet. Dessutom undrar jag om det alltihop tillsammans måste kunna bli något, eller kan jag skicka lite fint papper, ett fint tyg och lite annat??
Jag tycker att det fungerar bra med lite av varje, alltså att det inte behöver kunna bli något tillsammans.
Det var precis så jag tänkte också. Dessutom kanske jag tycker att det funkar tillsammans men att min byteskompis får helt andra idéer av det jag skickar...
Användarens profilbild
Av solängel
Jag tror att jag fick själva julklappen klar igår! Det var inte riktigt vad jag tänkt göra, utan jag fick ett infall och så blev det liksom lite passande... hoppas jag iaf. :wink:

Åsså tror jag att jag vet vad för gott jag ska skicka. Återstår bara pysselmaterialet... :roll: Och nåt klurigt rim, kanske? :hmm:
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu vet jag vad jag ska göra! :vågen:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag skulle gärna vilja veta lite mer om den jag ska skicka till. Kan kanske även hjälpa fler.

Retro mönstrat eller enfärgat
Tyg eller papper eller kanske garn?
Starka färger eller pasteller?

Har funderat på vad jag ska skicka för pysselmaterial men har lite olika lösningar beroende på svaret på frågorna.
Användarens profilbild
Av miom
Maddemoa skrev:Jag skulle gärna vilja veta lite mer om den jag ska skicka till. Kan kanske även hjälpa fler.

Retro mönstrat eller enfärgat

Har funderat på vad jag ska skicka för pysselmaterial men har lite olika lösningar beroende på svaret på frågorna.
Både retro och enfärgat är fint.
gärna tyg och papper men inte garn.
Starka färger.
Användarens profilbild
Av Stream
Maddemoa skrev:Retro mönstrat eller enfärgat
Retro, mönstrat, enfärgat, tyg, papper, starka färger 8)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 32

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?