Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

kvarnvik skrev:Jag kan tänka mig att ta hand om den. Kan vara kul att se hur den ser ut :) Porto till dig?
Porto behövs ej, har en hel del liggandes hemma.
Adress?
Vad skoj att du nappade. Hoppas att du gillar en bättre.
Det var ett par söta gristofflor där i, och lite annat smått och gott.
glis skrev:Jag tog också tvånummersprenumeration och jag är också riktigt missnöjd med detta nummer. Funderar på att skriva ett klagobrev till redaktionen.
Själv tog jag tyvärr en halvårsprenumeration :(
Jag hoppas att den tar sig snart. Annars så var den som tur är inte så dyr.
kvarnvik skrev:Då ser jag fram emot en riktigt dålig tidning då :wink: NÅT användbart måste det ju finnas :D
Hahaha, annars kan du alltid elda med den om du skulle frysa ;)

Det fanns ett par hyfsat söta gristofflor. Ett par råttor som V älskade (på bild). Mormorsrutefilt. Filtade tofflor för vuxna. En filt för hundar. mm.
Bubbi skrev:
kvarnvik skrev:Då ser jag fram emot en riktigt dålig tidning då :wink: NÅT användbart måste det ju finnas :D
Hahaha, annars kan du alltid elda med den om du skulle frysa ;)

Det fanns ett par hyfsat söta gristofflor. Ett par råttor som V älskade (på bild). Mormorsrutefilt. Filtade tofflor för vuxna. En filt för hundar. mm.
Åh, en filt för hundar, kanske nåt för mitt monster :Hahaa: (Skulle aldrig lägga ner tid på att sticka nåt åt henne)
Är jag den enda som faktiskt hittade en hel del inspiration i den tidningen?

Gristofflorna tyckte jag om, de ska få bli till här hemma, de inspirerade mig till att försöka mig på ett par liknande, fast som ankor!
glis skrev:Jag tog också tvånummersprenumeration och jag är också riktigt missnöjd med detta nummer. Funderar på att skriva ett klagobrev till redaktionen.
Jag är inte heller nöjd! Vad säger ni om att konkretisera varför vi inte är nöjda och skicka flera mail till dem?

- gillar inte att mönstren är i mitten och inte med bilden
- blev skogstokig av att mönstren i tidningen inte var i nummerordning - men de var det i mitten
- okreativt! Inget nytt, direkt. Virkade överkast, filtade tofflor... Inga nya roliga mönster eller skojsiga lösningar på vanliga problem.

Mer?

/MuuM

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?