Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
Maria Segedi skrev:
diddeldi skrev:det går utmärkt :D
Hur då?
man förlänger axelbanden så att barnet hamnar i brösthöjd och sen är det bara att ta fram bröstet. enklast i amningslinne eller amningströja förstås. efteråt drar man bara åt axelbanden igen.
Av Maria Segedi
Så man ammar barnet sittandes då alltså? Alltså bebisen "sitter" som den sitter i selen? Varför känns det surt att jag bara får vinterbarn...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Maria Segedi skrev:Så man ammar barnet sittandes då alltså? Alltså bebisen "sitter" som den sitter i selen? Varför känns det surt att jag bara får vinterbarn...
Jag ammade Agnes i selen förra vintern. Jag hade bärskydd så min jacka var ju öppen och det var jätteenkelt att släppa efter axelremmarna så hon kom i bra höjd.
Av Maria Segedi
Knyttet & K skrev:
Maria Segedi skrev:Så man ammar barnet sittandes då alltså? Alltså bebisen "sitter" som den sitter i selen? Varför känns det surt att jag bara får vinterbarn...
Jag ammade Agnes i selen förra vintern. Jag hade bärskydd så min jacka var ju öppen och det var jätteenkelt att släppa efter axelremmarna så hon kom i bra höjd.
JO men mina kläder är ju i vägen och dessutom har jag så himla stora bobs så bara de tar ju upp utrymmet därunder?? :oops:

Var lossade du på remmarna? Framtill vid barnets huvud eller längre bak? För så som jag har nu, så har jag inte mycket längd på remmarna längst fram på axelbanden.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag hade inte en Manduca, så jag lossade på dem där de fäster på mitten av sittdelen. Jag använder inte amningströjor utan har lite urringad tröja så att jag kan fiska upp bröstet ur halsringningen. Men har man väldigt stora bröst kanske amningströja är bättre.
Av Maria Segedi
Ja, jag tror lossa där är bäst oxå! Aha ok, jo jag har tröjor med nästan för stor lite överlappande V-urringning faktiskt! Men då måste jag nästan ha apotekets bh på och den ger inget bra stöd så det är inget när man vill vara snygg. Och sedan skulle jag fryyyyyysa i dessa kortärmade tröjor under öppen jacka mitt i vintern :whut: Men nu vet jag att det går iallafall!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Du kan ju ha en tunn kofta under som du låter vara oknäppt, då värmer den ju fast den inte är ivägen. Och ha en ordentligt varm jacka. Jag är väldigt varm den första tiden efter förlossningen så jag klarade mig bra även de dagar det var ordentligt kallt.
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?