Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hellen
Efter en hel del svärande, sprättande, nålande, syendes, sprättandes och ännu mer svärande :evil: är äntligen det där himla blixtlåset dit sytt i sonen overall :vågen:

Varför måste de sy dit helt kassa epa-blixtlås som ger upp efter en halv vinter???! :twisted: Bästa overallen också *suck* Övervägde att bara strunta i den och använda den betydligt klumpigare och varmare overallen ist.
Men fick ett infall att det kan ju inte vara så himla bökigt att byta blixt lås :roll: :hide: Ångrade ett tag att jag inte gjorde som Tyras och Knuts mamma sa, lämna in den till skräddaren! Syslöjd har ju aldrig riktigt varit min grej :duh:

Men nu är det iaf på plats och nya tryckknappar oxå :whut: Min snälla sambos sa att det syns inte att det är bytt. Nääe, står man två meter ifrån så är det lugnt, man får inte titta nära :wink: Sen är det bara att hoppas att det håller resten av vintern :?

Ser fram emot sommaren då man slipper overallböket :app:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Va duktig du är, byta blixtlås är något av det bökigaste man kan ge sig in på. :this:
Jag håller med om att dom sätter usla blixtlås i många plagg, inte bara barnkläder :hopmad:
Användarens profilbild
Av Hellen
Katharina skrev:*IMPONERAD* när ska du sy bärpåse då ;-)
Ja, säg det :roll: Verkar lite krångligt :? Har du sytt din ännu :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?