Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinkerbell
Rouge är mitt bud! Den tycker jag är finast! :love:
Användarens profilbild
Av sus
Helena skrev:
tinaw skrev:
Jag tycker inte riktigt om det vita som lyser igenom på de färgade Leo-sjalarna så tydligt.
? Fast i Leo marin är det ju snarare en mörkblå färg som lyser igenom... eller? :hellu:
Fast den ser ju vit ut också, jag tycker mig se det på bilder, det är väl något i gåsögat som är vitt på alla Leo-sjalarna???
Vitt!!!????? och vad är "gåsögat" ?

Den här sjalen lever just nu delvis som en ringsjal hemma hos mig och den har absolut inget vitt i sig (sprang just iväg och kollade för säkerhets skull) Det är bara mörkblå och mellanblå trådar i den.
Om någonting i den här bliden ser vitt ut så måste det vara en reflex från blixten, färgen så som jag upplever den nu innomhus i taskig belysning är ungefär som det mörkaste fälten på bilden.

Bild

Sne är det väl en smakfråga om man gillar rött eller blått, jag tycker båda är lika snygga men jag är mer en blå människa. (fast jag har ganske mycket vinröda kläder också. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, då tar jag väl tillbaka det där med vitt, har väl sett foton där blixten har spelat mig ett spratt.
Användarens profilbild
Av annalys
Nu har jag inte full koll på alla leofärgerna, men eftersom jag själv just håller på och säljer en röd sjal och köper en blå säger jag BLÅ! Leo marin ser väldigt snygg ut tycker jag. Även den naturfärgade är snygg om man ligger åt det hållet.
Användarens profilbild
Av frida
Om du har mycket roda kläder tycker jag en BLÅ. Leo marin är ju en blå med mycket rött i sig så den borde passa till det mesta. Och fräscht framåt sommaren! Marin, marin, marin! :vågen:
Användarens profilbild
Av tinaw
*kvid* ni är ju inte till nån hjälp alls! :lol:

En blå, en röd och en natur att färgas lila kanske... :twisted: :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag håller med sus. Kan inte se något vitt alls i min röda Leo.

Den är på avstånd PoPröd och vid närmare granskning är det ju två röda nyanser en klarröd och en mer blåröd (vilken av dem som är inslag vågar jag inte uttala mig om :wink: ) Ska se om jag hittar någon rättvisande bild.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Röd är "gladare" på något sätt. Marin mera "sober". Natur är för blekt för mig, och turkis gillar jag inte.....

Skulle mycket väl kunna tänka mig en marin också (har ju redan en röd).
Användarens profilbild
Av Scharlott
Min favorit är Leo Rouge :loving:. Men gillar marin också :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?