Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Nova skrev:Min Turkis såg ut så här:

Bild

Snyggare än jag mindes den. 8)
Det är en snygg färg, men jag känner att det kan bli lite massivt på något vis med så mycket turkost. Nästan så att man blir lite matt. :lol:
Kanske det är därför jag mest har köpt sjalar som har olika färger i samma sjal.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Anso skrev:APPLÅDER!!! Snygga bilder men är den så mörkröd? Jag minns den som lite mer klarröd som på Helens bilder men det är ju toksvårt med rättvis färgåtergivning.
Jag har också en Leo Rouge :D Upplever den som mer "rent" röd än närbilderna, vilka jag tycker har en "blåare underton" än min Leo Rouge :wink: Klistrar in en till bild... så kan vi jämföra lite mer :)
Värt att notera är väl att olika bildskärmar kan återge färgerna lite olika också :roll: :?

Bild
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker också att Leon är mer klarröd än vad den ser ut att vara på närbilderna. Här kommer ännu en bild på min som åtminstone på min skärm återger färgen rätt bra ;-)

Bild
Användarens profilbild
Av Scharlott
Knyttet & K:s foto återger färgen bättre än min bild (tycker i alla fall jag) :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?