Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag insåg idag att jag verkligen kan det här med sjal nu! :vågen: :jippiii: Förut har jag känt mig som en sån Novis, men idag blev jag så glad när jag fick känslan av att jag verkligen, verkligen kan knyta utan problem. :app:
Jag stod vid bilen och knöt upp Pyret 16 mån i Lavan, ovanpå min täckjacka, tibetanskt på ryggen. Hon hade overall och vinterkängor på sig. Inga problem!!! :shock:
Inne på affären somnade hon i sjalen, jag bar två tunga handlingspåsar till bilen och fixade ner henne i bilbarnstolen utan att hon vaknade. Mjukt och smidigt! :shock:
Kan man inte få någon slags diplom?!
Användarens profilbild
Av smedsboemma
iko skrev:Bild
WOW!!! :vågen: :app: :loving:
Här loggar man in efter "Bonde söker fru" och så möter mig detta! Underbart. Tack iko! :urule: Kanske något att använda här på Sjalbarn? Det finns många där ute som är värda det här fina diplomet!
Användarens profilbild
Av Annika E
Grattis! Åh, så härligt det låter!! Jag längtar tills jag får in knycken jag med! Än så länge vågar jag inte ens försöka själv, maken eller stora döttrarna får assistera när det ska knytas på ryggen...
Användarens profilbild
Av Catti36
Jag måste ju säga att jag är EXTREMT långt ifrån ett diplom. Om nån kunde säga till min 10månaders vilding att SITTA STILL när jag knyter upp honom på ryggen...
Det slutar alltid med att vi kollapsar i en skrattande, svettig hög och så tar vi fram Becon...
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?