Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Jag ska köpa filttyg till julpysslet och har hittat på panduro. Problemet är att, som jag förstår, måste man köpa minst en meter. Tyget är 90 cm brett. 73:- metern
Vi behöver verkligen inte så mycket.
Vi behöver två, helst tre, färger RÖTT, VITT och GRÖNT. (och gärnt brunt eller svart oxå...).

Jag undrar om någon antingen har att sälja lite filttyg i dom här färgerna till mig eller om någon vill dela?
Av tumbler
När man är inne på Panduro i DK i alla fall får man köpa mindre bitar och dom har ofta små paket med julfärger.

Men Panduro är dyyyyrt!! Kan du inte köpa filt från Stoff och Stil - dom har så vitt jag vet både rigtig filt och falsk filt (blanding) billigare.
Av Tyche
Sagas mamma skrev:När man är inne på Panduro i DK i alla fall får man köpa mindre bitar och dom har ofta små paket med julfärger.

Men Panduro är dyyyyrt!! Kan du inte köpa filt från Stoff och Stil - dom har så vitt jag vet både rigtig filt och falsk filt (blanding) billigare.
Jag kan köpa från vart som helst - panduro var det enda jag kom på.
Jag hoppas att det finns mindre bitar och gärna i paket med julfärger oxå. Jag ska kolla Stoff och Stil.
Av Tyche
Vill du visa mig vart filttyg finns på stoff och stil? Jag hittar inget ställe att söka på.
Av majo0322
Ohlsons tyger brukar också ha filt. Där kan man definitivt köpa korta bitar (har för mig att de inte gillar mindre än 1 dm, dock).
Av tumbler
Tyche skrev:Vill du visa mig vart filttyg finns på stoff och stil? Jag hittar inget ställe att söka på.
Hemsidan är dårlig, man måste ha katalog, jag kollar senare i mitt, pm'a om jag glömmer :lol:
Av lilla trasdockan
cchobby.se har bra filt

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?