Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jag har huuur länge som helst tänkt att sy varsin waldordock till mina tjejer och har haft material hemma sedan i augusti. :oops:

Tror ni att jag hinner sy TVÅ stycken o ge dem i julklapp?
Hur lång tid tar det att sy en docka?
Användarens profilbild
Av Stark
Du hinner om du får jobba ifred... Mig tog det nog 3 dagar att göra en och då var det bara kvällstid efter 8 som gällde.
Användarens profilbild
Av zandrama
Som Cilia säger, det beror på hur mycket tid du har för dig själv. det som tar tid är håret. *pust*
Jag har hållt på med min stora i tre månader, men inte effektivt förstås, och är inte klar med håret. Skulle nog behöva jobba på 3-4 timmar/dag i en vecka för att bli klar med håret tror jag. :?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Skulle säga att det beror på;

1) Vilket typ av hår du har tänkt dig.
2) Hur mycket annat du har tänkt hinna med.

Själva dockorna är jag övertygad om att du hinner - men det är det där med håret... DET kan ta låååång tid :shock: (fast då blir det å andra sidan bra också :tumup: )

Kankse att tjejerna kan gå med på att dockorna har fastsydda tomteluvor där över jul, och sedan får de åka på spa och få behandling hos superfrissör där i mellandagarna? :wink:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag har precis stoppat kroppen på två dockor nu. Fick inte tag på tubgas så jag fickbeställa på apoteket och därför har jag blivit försenad. Om jag hinner? ingen aning. Men om jag inte gör det får det bli födelsedagspresenter istället.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?