Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Har ju färgat i en hel del olika färger...skall bara försöka få rätsida på dem *skratt*.

Bild
Här har Herdins färger använts: Det blev royalblå, olivgrön, solgul och djupröd. Älskar färgarna, men tycker att den gula hade kunnat få lite solgulare ton.

Har för övrigt provat både Herdins och Nitor på en massa andra tyger ockå och tycker nog att de är likvärdiga i färg även om man får lite mer färg för pengarna om man köper Hedins. I alla fall i min stad.

Letade lite till eftersom jag hade för mig att jag ju färgat just kaninerna i en nyans till och jodå, en första vända djupröd och plommon hade jag ju gjort:
Bild
Observera att flammigheten beror på att jag inte orkade vänta på att tygerna skulle torka helt innan fotande. Peppar, peppar så har samtliga tygbad utom ett blivit helt lyckade.
Annars har jag ju massor med bilder på ugglor och elefanter också i olika nyanser *skratt*. Så hojta bara till om ni vill ha fler färgprov även om det inte är i kombo med kaniner.
Användarens profilbild
Av tweed
Hur många meter kaniner, ugglor och elefanter har du köpt egentligen? Och vad gör du av allt tyg? Tillverkar alltså. Säljer du kläder, för dina ungar måste väl ha garderoberna fulla och mer därtill :D
Av Marine78
kvarnvik skrev:Hur många meter kaniner, ugglor och elefanter har du köpt egentligen? Och vad gör du av allt tyg? Tillverkar alltså. Säljer du kläder, för dina ungar måste väl ha garderoberna fulla och mer därtill :D
*skratt* det har blivit några meter kaniner kan jag ju lugnt erkänna. Jo jag försöker ju se till att det inte bara kommer mina egna barn tillgodo...får se hur det går ;-)
Användarens profilbild
Av glis
Nu har jag varit i butik och tittat på de riktiga färgproverna och det lutar nog åt att jag färgar en del av kaninerna med blåklint jag också. Jag köpte mörk viol också, men jag vet inte... hur kul är brunt och lila? Helt OK, men inte lika ballt som brunt, blått och turkos...
Användarens profilbild
Av zandrama
Rosa! :love:
Jag såg så gudomligt fina bruna kaniner på rosa botten på Underbarabarnmässan nu i början av november hos JNY-design.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?