Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Jag har suktat efter en Didymos Lilien Petrol sedan ett tag, men har inte tyckt att jag har råd. Sambon lovade att jag ska få den i julklapp/förlossningspresetn, och jag skulle beställa den då.... Vilket inte blev av förren ikväll - och DÅ FINNS DEN INTE I MIN STORLEK!!!!! varken på Didymos eller Sneglehuset....

Fan, jag som verkligen ville ha just den... Nu ska jag se om det finns en annan färg jag kan tänka mig, och hoppas jag hittar någon. Och att den finns i rätt längd.
Användarens profilbild
Av mari_tres
:heart: förstår precis hur det känns :wink: De längre storlekarna tog slut rätt snabbt, 7 och 8 är slut hos Birdiesroom, men är det en 6:a du vill ha så finns det där.
Användarens profilbild
Av nevin
Nej, 7 är det nog jag komemr behöva tyvärr... Men jag har ju iofs suktat efter Martin med ett tag, och den finns ju i min strl :tumup: . Ska fundera ikväll, Martin skulle kanske passa lika bra!
Användarens profilbild
Av mari_tres
nevin skrev:Nej, 7 är det nog jag komemr behöva tyvärr... Men jag har ju iofs suktat efter Martin med ett tag, och den finns ju i min strl :tumup: . Ska fundera ikväll, Martin skulle kanske passa lika bra!
Fast liljorna är tunnare än de randiga didy :wink:

Lila liljor finns i strl 7, men är det petrol du är sugen på så hjälper ju inte det...
Användarens profilbild
Av nevin
Ja, den lila hittade jag nu med, den är ju faktiskt också riktigt snygg!!
Användarens profilbild
Av thanisa
Testa och ring till dem imorgon. Har hört att de ibland har några lådor liggandes så det kan vara värt att höra om de har en som skulle passa dig.
Användarens profilbild
Av nevin
thanisa skrev:Testa och ring till dem imorgon. Har hört att de ibland har några lådor liggandes så det kan vara värt att höra om de har en som skulle passa dig.
Bra idé, jag kanske kan göra det imorgon, när lillen sover!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har du ringt än? 8)
Användarens profilbild
Av nevin
zero.sara skrev:Har du ringt än? 8)
nej, jag är en latmask som dessutom glömmer saker hur lätt som helst :shock: :mrgreen: , vem var du nu igen :hmm: :mrgreen: :twisted:
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:
zero.sara skrev:Har du ringt än? 8)
nej, jag är en latmask som dessutom glömmer saker hur lätt som helst :shock: :mrgreen: , vem var du nu igen :hmm: :mrgreen: :twisted:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:jippiii:
Användarens profilbild
Av nevin
Det kommer en Martin hem istället :love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
nevin skrev:Det kommer en Martin hem istället :love: :love: :love:
:Hahaa: :app: Vilken variant? Den som går mer åt brunt eller den som går mer åt rött?
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?