Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Nu ska lillan vara med i dagis luciatåg (förra året var hon för liten), och då behöver de några kläder att klä ut sig i. Man får välja själv om det ska vara tomte, lucia, pepparkaksgubbe eller något annat. Nån som har några bra tips? Det ska vara kläder man kan ha utanpå overallen, för tåget är utomhus. :)
Av Tyche
Tips på kläder eller vilka kläder?

En fördel med lucia är ju att det är lätt att ha linnet över overallen (kanske lika lätt med byxor och tröja för all del) och kronan kan sitta på mössan.
Av Pétronille
Tyche skrev:Tips på kläder eller vilka kläder?

En fördel med lucia är ju att det är lätt att ha linnet över overallen (kanske lika lätt med byxor och tröja för all del) och kronan kan sitta på mössan.
Ja kanske tips på nåt skoj man skulle kunna knåpa ihop! :wink: Känner mig helt idéfattig...
Och kanske helst nåt annat än lucia för jag tänker mig att den dan kommer förr eller senare då det enda som duger för en flicka är att vara lucia! :roll:
Användarens profilbild
Av Anilorak79
Ett barn på mitt jobb var en lussekatt ett år... ;-)
Han hade "bara" en gul jacka, men om du är sugen på o sy kanske det går o få ihop en ngt mer lussekatt-liknande dräkt.
Av Pétronille
Pilotta skrev:Jag skulle nog göra en tomtecape/poncho eller pepparkakscape/poncho med luva/hatt till. Annars är ju ett alternatv att köpa STORA tomtekläder och ha utanpå overallen och mössan. :D
ja stora kläder får det bli om det ska gå en overall under... *funderar*

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?