Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Ville bara berätta att det går alldeles utmärkt att knyta ett omslutet x sittandes på tåget med liten 5-månaders i knät... :D
De som sitter mittemot vid bords-plats kanske tittar lite extra och funderar över vad det är för en multirandig duk som det lilla barnet blir inlindat i. :roll: ...och om man inte andas lugnt och fint och tar den tid man behöver finns det risk för att man kan bli en aningens stressad över detta....för det tar lite tid oh mycket tyg är det ju... :roll:

Men som sagt, hur bra som helst gick det och Alice sov så gott (och jag med) bästa sättet att åka tåg på helt enkelt :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Åh, va bra.
Tänkte ta tåget hem till Bollnäs i och med att Hanna inte gillar att åka bil längre än till Kungens kurva (ca 10 min).
Då blir det till att packa sjalen/arna.
Användarens profilbild
Av mia75
X2000-knytning... :lol: härligt!
Användarens profilbild
Av April
Vad skönt att du behöll lugnet. Igår när vi var ute och gick, så satt Saga mesta delen i Ergon. Jag är ju en höjdare på att svinga upp Saga i Ergon och jag tror inte att jag "misslyckats" på flera månader...

Nåväl... vi stannade och pratade med ett par som hade två döttrer, en var lite äldre än Saga och en var yngre. När det var dags för oss att gå vidare hade Sagas pappa, mormor och morfar gått i förväg och kvar var bara jag och Saga. Saga vill åka i Ergon och jag skulle snyggt och galant kasta upp henne, samtidigt som 5 peroner tittade storögt på...

Jag satte henne på höften och kastade bak henne. Saga höll på att ramla ner på andra sidan (eller i alla fall nästan, klarade dock att fånga henne) och axelbanden trasslade till sig :oops: Fy, vad pinsamt det blev. Men jag höll god min och bar lite konsitgt. När jag kom fram till sambon, sa jag: Hjälp! Allt sitter fel... men efter lite hjälp blev det bra igen :-D

Inte lätt att göra rätt när någon stirrar på en!
Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Jag hade tur en gång på tåget, det är ju lite krångligt att få upp barnet när tåget fortfarande kör, och det skakar och har sig. Så när jag väl hade Miles på ryggen, så fick jag inte över sutemins band. Men då var det en snäll man som drog fram det åt mig.
Men att göra några ryggknytningar med sjal, skulle jag nog inte våga på tåget.
Ibland har jag ställt mig där man går in, alltså mellan vagnarna, (ibland är där ju mycket plats) och knytit.
Användarens profilbild
Av Alven
Att slänga upp David i ryggsäck har jag klarat på tåg, flyg och i bussar. Men omslutet hade jag inte vågat mig på (på ryggen alltså).
Användarens profilbild
Av vanja77
japp jag håller med en sjal när man åker tåg är nästan oundbärligt *ler*
jag som glatt stirrar tillbaka på alla som stirrar på mig bryr mig inte så mycket om det men därimot när jag skulle visa en enkel rygg knytning på öppna förskolan, sjalen trasslade sig jag fick den likaförbannat fel så att den knöt sig bakom nacken + jag höll på att tappa evelina när jag elegant skulle svinga ner henne... när allt var färdigt och jag glatt skulle påvisa hur enkelt det var med sjal står jag istället högröd, genomsvettig med ett par sönderstressade barnskötare på var sida om mig och en evelina som gallskriker eftersom hon känner att mamma är allt annat än glad ops så det kan gå :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?