Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Käthe
Hej! Min svägerska behöver en ergonomisk sele. Jag har själv en Beco BWD som jag älskar, men den finns ju inte längre och hon behöver en man kan bära i utan inlägg (det får inte bli krångligt för då kommer hon aldrig att komma igång), så alltså inte en Ergo. Vilken sle passar för en smalaxlad bärare? Har hört att Manducan är bättre om man är bred över axlarna, men vad finns annars jag kan rekommendera?
Tacksam för tips!
Användarens profilbild
Av xsaga
Håller med ovanstående, Beco Butterfly sitter bra på smalaxlade. Köpte en Beco 4th men den glider ner hela tiden, speciellt om dottern hänger sig åt ena sidan. Butterflyen sitter smo en smäck. :D
Användarens profilbild
Av snisk
Action Baby Carrier funkar rätt så bra när man är smal över axlarna. Fördelen med den framför Beco Butterfly är att den är ngt nimmare att ha med sig. Men annars håller jag med om att Beco Butterfly är bäst. Den har fler spännen och går att ställa in bättre.
Av Käthe
Hmm, den såg ju fin och smidig ut... förstår verkligen inte varför jag blir sugen på att prova. Jag är ju jättenöjd med min beco bwd, och det är ju svägerska som skall frälsas. Men jag tycker att den nya Becon (en kompis har den) nästan är lite trasslig med alla spännen och grejer. Kanske skall intressera henne för denna istället, den ser ju otroligt enkel men ändå avlastande ut! (Och så var den ju mycket billigare.) Tack för tips.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?