Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Idag kom det ut en familj till mig, deras stora dotter skulle provköra shetlandsponnyn för att kanske bli delfodervärd åt honom. Med var också lillasyster på 9 månader och några kilo för mycket för babybjörnen de haft hitintills :)
Hade som vanligt bärdon ute i stallet och slängde snabbt upp en trött och inte så glad J på ryggen i manducan. Mamman i familjen blev intresserad och undrade vad det var för sele :hmm: . Jag visade och berättade :tumup: Efter körturen gick vi in och provade med deras lilla tjej och hon satt jättebra :vågen: mamman var alldeles lycklig över hur bra den satt. Så nu kommer det kanske att komma en manduca till in till stan. Trots pappans protester om att en bärstol nog var mer för dom.... Den var ju lättare att bära i :P Nästa gång de kommer ut ska jag låna hit en bärstol så kan de få testa :D :mrgreen:
Användarens profilbild
Av nevin
Än en gång - Bra jobbat, han faller nog till föga ska vi se :tumup:
Användarens profilbild
Av zingo
Har en Haglövare som pappan kan få köpa till en billig penning efter de köpt Manducan :Hahaa: :Hahaa: :Hahaa: om han fortfarande är sugen då!
Av Woodgroves
Kan kanske finnas en svart Manduca (endast provad) att köpa hos oss. Kan ju tipsa om de är intresserade.

(jag kan verkligen inte ha sele! men jag var ju tvungen att prova manducan också. maken tycker inte heller om den)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Woodgroves skrev:Kan kanske finnas en svart Manduca (endast provad) att köpa hos oss. Kan ju tipsa om de är intresserade.

(jag kan verkligen inte ha sele! men jag var ju tvungen att prova manducan också. maken tycker inte heller om den)
Mamma och barn kommer ut idag, ska höra om de hunnit beställt någon än :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?