- sön nov 23, 2008 16:05
L dec-99 G okt-01 J april-07
Mina barn är stora så de bärs inte alls längre. Men nya bebisar på g och jag ska få äran att visa sjal och sele för dem.
Girasol 6:a och Indio 5:a finns kvar i sjalgarderoben
Idag kom det ut en familj till mig, deras stora dotter skulle provköra shetlandsponnyn för att kanske bli delfodervärd åt honom. Med var också lillasyster på 9 månader och några kilo för mycket för babybjörnen de haft hitintills
Hade som vanligt bärdon ute i stallet och slängde snabbt upp en trött och inte så glad J på ryggen i manducan. Mamman i familjen blev intresserad och undrade vad det var för sele
. Jag visade och berättade
Efter körturen gick vi in och provade med deras lilla tjej och hon satt jättebra
mamman var alldeles lycklig över hur bra den satt. Så nu kommer det kanske att komma en manduca till in till stan. Trots pappans protester om att en bärstol nog var mer för dom.... Den var ju lättare att bära i
Nästa gång de kommer ut ska jag låna hit en bärstol så kan de få testa

Hade som vanligt bärdon ute i stallet och slängde snabbt upp en trött och inte så glad J på ryggen i manducan. Mamman i familjen blev intresserad och undrade vad det var för sele

L dec-99 G okt-01 J april-07
Mina barn är stora så de bärs inte alls längre. Men nya bebisar på g och jag ska få äran att visa sjal och sele för dem.
Girasol 6:a och Indio 5:a finns kvar i sjalgarderoben