- tis nov 11, 2008 22:21
Vi fick i dagarna hem vår Patapum Toddler, som jag trodde skulle lösa våra ryggbärarstunder.
Glad i hågen gick jag med lillpalten på ryggen till torget för att fira Kalmar FF´s guldvinst
, men märker redan på vägen dit att det är jobbigt!
Försöker justera och justera och justera.....men får inte till det.... suck....
Jag blir jättetrött i ryggen och mellan skulderbladen och får starka vibbar av tung skolryggsäck.
Testade att dra åt axelremmar och extraremmen mellan bältet och axelremmarna, men då fick jag bara mer känningar mellan skuldrorna.
Ni som använder denna selen, i vilken ordning justerar ni allt när ni satt i barnet?
Alla funderingar och tips mottages tacksamt. Jag vill så himlans gärna kunna använda selen som jag tänkt
En bonusfråga också förresten;
Är det bara jag som blir svettig under avbärarbältet?
Glad i hågen gick jag med lillpalten på ryggen till torget för att fira Kalmar FF´s guldvinst

Försöker justera och justera och justera.....men får inte till det.... suck....
Jag blir jättetrött i ryggen och mellan skulderbladen och får starka vibbar av tung skolryggsäck.
Testade att dra åt axelremmar och extraremmen mellan bältet och axelremmarna, men då fick jag bara mer känningar mellan skuldrorna.
Ni som använder denna selen, i vilken ordning justerar ni allt när ni satt i barnet?
Alla funderingar och tips mottages tacksamt. Jag vill så himlans gärna kunna använda selen som jag tänkt

En bonusfråga också förresten;
Är det bara jag som blir svettig under avbärarbältet?
lill-palten, född 2007 räserbebis, född 2010, lillebror, född 2015
Felstavningar, stora bokstäver & konstiga ord är mobilsurfningens fel...
Felstavningar, stora bokstäver & konstiga ord är mobilsurfningens fel...