Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
åhh, många fina tyger!
Användarens profilbild
Av Monia
köpstopp, köpstopp, köpstopp... :twisted:
Användarens profilbild
Av tweed
Det är andersson och hjalmarsson som gör kameleonts tyger, så det hänger kanske ihop på nåt vis
Av Umma
Har någon beställt och i så fall, hur är kvalitén?
Användarens profilbild
Av tweed
kvarnvik skrev:Det är andersson och hjalmarsson som gör kameleonts tyger, så det hänger kanske ihop på nåt vis
Äsch, Kaskelott är det ju som A&H tillverkar tyg till, men det kan vara så att det är samma ändå.
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
Hmmm, vad år "interlock" tyger?
(Inte så syvan :oops: ).
Av Marine78
Tycker de har jättefina färgkombinationer, men jag såg dem live på syfestivalen och kunde ju då klämma lite extra på tygerna och blev tyvärr inte imponerad. Nej, jag håller mig till Jofotex och Andersson & Hjalmarson om jag vill ha velour och även för det mesta när det gäller övriga tyger ;-) Dessutom så är de ju inte billigast heller
Av Marine78
Potatisblomma skrev:Hmmm, vad år "interlock" tyger?
Interlock är trikåtyg som är stickat så det ser likadant ut både på "fram-och baksida" om det inte är tryckt på förståss ;-) men själva stickningen är lika. I singeljersey/trikå har man en avig och en rät sida och den krullar dessutom gärna ihop sig i kanterna.
Av Marine78
kvarnvik skrev:Det är andersson och hjalmarsson som gör kameleonts tyger, så det hänger kanske ihop på nåt vis
Nope, garanterat inte samma. A&H/Kaskelott velouren har en helt annan kvalitet, lyster och känsla i sig. Det är mumma velourer det ;-)
Användarens profilbild
Av tweed
Jag ändrade ju mig i inlägget under. Svårt att hålla skillnad på kameleonter och kaskelotter :roll:
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
Marine78 skrev:
Potatisblomma skrev:Hmmm, vad år "interlock" tyger?
Interlock är trikåtyg som är stickat så det ser likadant ut både på "fram-och baksida" om det inte är tryckt på förståss ;-) men själva stickningen är lika. I singeljersey/trikå har man en avig och en rät sida och den krullar dessutom gärna ihop sig i kanterna.
Åhå, tack!
*Nu blev jag lite klokare än igår*
:D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?