Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Jag hittade (min far hittade, med telefonsuport av min mor) mina gamla sikscreenramar. Den här sländan gjorde jag för länge sedan och jag har glömt alla listiga trix. Därför blev en del av sländorna oskarpa, men jag lägger inte ribban så högt nu i början. Nu skall jag göra snabb-tryck med OH film i den andra, tomma ramen.

Tyget är en av två stuvar som jag fick av Kvarnvik. Lika härlig intelock som kaninerna.

Bild

Skönt att boddy-produktionen börjar flyta nu, kisen är ju snart för stor för att det skall vara lätt att hitta fabrikssydda. Den här är i storlek 86, två olika Ottobremönster som jag slagit ihop.
Användarens profilbild
Av knutis
Men vad snyggt!! :shock: Vad skoj det verkar med tryck, det skulle jag också vilja prova. Vad är det för interlock? Kanintyget är ju helt underbart i kvalitén.
Användarens profilbild
Av glis
Interlocken kommer från Andersson och Hjalmarsson i Ulricehamn. Det lär vara därifrån kaninerna kommer så det är kanske inte så kontigt. Har man tur finns det snygga färger, har man halvtur finns det blek interlock som man kan färga, därav min andra tråd :wink:
Användarens profilbild
Av binaem
wow så fint!
Av Umma
:love: Superduperfin!!! Vad duktig du är!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Oj vad fint! Jag är så sugen på att lära mig trycka, men det känns som ett stort projekt. Albert vill så gärna ha rosa kläder med maskiner på, men det är ju inte så lätt att uppbringa :?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Jättefina sländor!!Super!
Användarens profilbild
Av glis
fantasiflicka skrev:vad fint!
vad rolgit det är när man kommer på saker som man inte gjort på ett tag. :D
Precis! Det var Florin som inspirerade med sin Vespatryckta tröja.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jag älskar trollsländor! :loving: Skulle vilja ha ett plagg till mig själv med trollsländor på. :love:
Användarens profilbild
Av Annika80
vad fin! Önskar jag hade sådana grejer.
Som det är nu sitter jag och målar med textilfärg och pensel på fläckiga plagg.
Men det "flyter ut" en del och blir inte så skarpt och bra

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?