Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
:notes:

Vill du dela nåt med nån? :wink:

Undrar om det skulle funka med ringsjal av BBS.... ska ju ha bebis till våren :heart:
Användarens profilbild
Av tweed
Ja, kanske det. Jag har två alternativa planer: 1 dela med någon, 2, köpa en lång och kapa av och få över till en ryggsäckssjal. Men hur lång behöver en ringsjal vara? 5,5m kanske inte räcker till både och.
Vilken färg skulle du vilja ha? (jag gissar på grön :wink: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Grönt är skönt :app:
En ringsjal vill jag ha 2 meter färdig, så ca 2,2 minst osydd, och en ryggsäckssjal minst 3,5 (men då kan jag inte knyta tibetanskt).

Så beroende på hur lång du vill ha ringsjalen respektive ryggsäckssjalen så kan det kanske bli lite kort.
Användarens profilbild
Av tweed
Min ekonomi tillåter eg inte ens en halv sjal just nu, men det är ju svårt att låta ett sånt tillfälle gå förbi. Så dela är kanske det enda rätta :D Men då vill jag beställa den hem till mig så att jag kan testa vanlig knytning med en BBB, har aldrig träffat på nån sån nämligen. Jag är kanske mer inne på morgaine eller haumea, men jag är öppen för kompromissande, de flesta är ju superfina.
Vad säger du, deal ?
Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:Min ekonomi tillåter eg inte ens en halv sjal just nu, men det är ju svårt att låta ett sånt tillfälle gå förbi. Så dela är kanske det enda rätta :D Men då vill jag beställa den hem till mig så att jag kan testa vanlig knytning med en BBB, har aldrig träffat på nån sån nämligen. Jag är kanske mer inne på morgaine eller haumea, men jag är öppen för kompromissande, de flesta är ju superfina.
Vad säger du, deal ?
Låter som om vi skulle kunna komma överens om nåt :wink:
Föredrar nog haumea framför morgaine, om jag skulle välja helt själv skulle det defenitivt bli en freja :mums: Orion kanske skulle vara fin som ringis också, eller whitman.
Användarens profilbild
Av tweed
Whitman var lite tråkig tycker jag 8) Haumea är läcker, men den är ju inte billigast precis.
Freyan är fin, men jag är lite osäker på färgnyansen den ser ju väldigt olika ut på bilderna.
Bild
Bild

sjal- :twisted: viskade precis i mitt öra att om man syr en bärpåse så räcker det till både det och långsjal, men bärpåse är väl inget att ha till halvårsbebisar och större va? (Säg att jag har rätt)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag använder bärpåse ibland till min 1,5-åring :wink: men har man en ringsjal så är det egentligen överflödigt.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ingen av dem, skulle jag tro.... bärbilden ser ut att vara tagen innomhus, i gult lampljus och mönsterbilden är nog mest till för att visa mönstret. Skulle tro att den här som är en utomhusbild stämmer bäst:
Bild
Användarens profilbild
Av lingonben
Jag kan bidra med en bild på Freyan. Tycker att den här utomhusbilden stämmer ganska bra med verkligheten.
Freya är fin! :loving:

Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Den verkar ju vara mer åt det grågröna hållet, gillar det bättre än det gulgröna som är på den andra bilden.
Användarens profilbild
Av lingonben
kvarnvik skrev:Den verkar ju vara mer åt det grågröna hållet, gillar det bättre än det gulgröna som är på den andra bilden.
Ja, den är inte så gulgrön. Det är bara sländorna (trycket) som är lite gul/guld-grönt. Tycker det är lite knasigt att det inte finns bättre bilder på den hos återförsäljarna. Jag chansade på att den var snygg när jag köpte min... Och turligt nog så var den ju det! :D
Användarens profilbild
Av lingonben
Hittade en till bild. En inomhus. Och lill-skrutt... :heart:

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?