Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tänkte skicka med lite typ ngn/ngr dm filt, lite vadd och nåt snöre, eller 1/2 m tyg och lite muddväv eller kanske 50 g garn el dyl.Jag tycker att det ska gå att använda tillsammans, men att man inte nödvändigt måste använda det ihop, så är det tex tyg och mudd eller snöre så är det bra om det passar ihop färgmässigt, så att det går att använda tillsammans (och ja, jag vet att alla inte har samma smak, men ni knaske förstår hur jag menar iaf?).
Användarens profilbild
Av Asia
Jusst ja! Inget ägg till oss!

Gillar min mottagare torkad frukt? Russin? aprikoser?Nötter?
Lakrits?Kanel?
Av Emmiez
Asia skrev:Jusst ja! Inget ägg till oss!

Lakrits?Kanel?
helst ingen torkad frukt till mig,
nötter lakrits och kanel går bra.
Användarens profilbild
Av Gabelin

Lakrits?Kanel?
Efter en barndomsupplevelse i skogen klarar jag varken av russin eller annan torkad frukt. Det var på ett läger, vi sov ute i spöregn och fick äta blöta russin då vi inte fick igång någon eld på flera timmar.

Nötter gillar jag, kanel och lakrits likaså..
Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag var ju också ganska otydlig i mitt pm, så jag skriver lite mer här.

Jag är vegetarian men äter ägg och mjölkprodukter. Gillar att pyssla, fast då mest klippa, klistra, måla.. Har ingen symaskin men gillar tyger iaf :), gärna färgglatt. Jag stickar lite då och då.
Favoritfärger varierar men gillar accessoarer som sticker ut.
Gillar det mesta godis så länge det inte är för sliskigt och innehåller torkad frukt och russin.
Dricker både te och kaffe.

Hoppas att det hjälpte lite :D
Användarens profilbild
Av Longing
Glömde skriva att jag inte dricker kaffe men te går bra. Torkad frukt är ingen favorit men saltlakrits (absolut inte sötlakrits), nötter o kanel är gott
Användarens profilbild
Av miom

Lakrits?Kanel?
Gillar allt :mums:

Vad spännande det här ska bli :app:
Av Emmiez
jag skrev inget om kaffe heller, dricker inte kaffe. inte heller svart te, men rött te går bra :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Okej, en uppdatering på mig också:
Torkad frukt är okej sålänge den inte består av mestadels socker (Parrots och dyl går bort. :ill:)
Nötter gillar jag jättemycket, alla sorters!
Lakrits gillar jag mest om den är söt typ käck eller lakritsfudge eller såna där sötlakritsar i gottochblandat
Kaffe går bort, men te dricker jag i mängder, alla sorter (även om körsbär inte är min favorit)
Choklad är mumma för själen, i alla former.
Kanel är jag nästan beroenda av, det använder jag i allt från te och varm choklad till woker.
Användarens profilbild
Av zmurfan
På morgnarna är jag en tedrickare och jag kan nog tänka mig en kopp kaffe eller cappuccino på kvällen.
Asia skrev: Gillar min mottagare torkad frukt? Russin? aprikoser?Nötter?
Lakrits?Kanel?
Jag vet inte om jag är din mottagare men jag kan svara ändå. Jag gillar inte torkad frukt och aprikoser. Gillar russin om de är i fikabröd eller matbröd. Äter endast salta jordnötter (OLW). Gillar lakrits i alla former. Kanel i bullar är en höjdare. Kanel i andra former... njäe...
Användarens profilbild
Av annikar
LumLumLum skrev:

Lakrits?Kanel?
Nötter och lakrits ja. Nej på resten.
:iagree:
Användarens profilbild
Av karro54
Jag skrev nästan inget i mitt pm, så här kommer lite info. Jag älskar choklad, jag äter nötter, lakrits och kanel, jag tål all sorts mat men jag har lite svårt för russin och marsipan det får inte heller vara för sött. Jag tål dock inte nickel och salvor av alla de slag.

Jag pysslar med lite av varje, klippa-klistra, sy, virka, jag kan inte sticka. Jag har symaskin. Vi har just flyttat till hus och saknar små trevliga saker som gör det hemtrevligt... Jag gillar smycken, av alla sorter. Jag har en son på 5 och en dotter på 8 månader. Jag gillar retro men det får inte bli för mycket, barnen har lite retro kläder men vi har ingen retro inredning.

Det var lite om mig... Använd gärna bulvan det är någon mer specifik fråga...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 32

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?