Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Yo Mama skrev:Nej, köp en natur och färga! Jag gillar inte de broderade blommorna :?

Man ba slänger in selen tillsammans med färggrejorna och så är det klart!
:Hahaa: Ja det lät ju enkelt och bra :wink: Bara det att jag har en ny tvättmaskin som kan svälja 7kg tvätt. Måste man inte ha kopiösa mängder färg då?
Ah, jag trodde att alla de nya hade blommor. Jag röstar ändå på att färga, det är alltid roligast 8) Du doserar färg efter hur mycket textil du vill färga, inte hur mycket maskinen rymmer. När jag färgade min så räckte det med ett paket + färgsalt. Det räcker nog för dig med. Vad vill du färga för färg?
Jag färgade med textilfärg jag köpt på mataffären. Herdins tror jag det hette. Men jag ångrar lite att jag inte tog två paket. hade velat ha den mörkgrön, men det blev fint ändå!
Undrar också om detta med vilken färg man ska köpa. Hade för ett par veckor sen sett en dokumentär om färger och hälsoproblem i modebranschen. Det lät verkligen hemskt. Nån som vet om det finns lite mer skonsam färg, framför allt med tanken på barnen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?