- tor mar 23, 2006 02:35
ska nog ta o inskaffa en sjal jag me.. känner att jag behöver en.. hehe.. har en son på 15 månader som jag kånkar mkt på, så skulle vara skönt med lite avlastning.. har lärt mig knyta omslutet kryss, då jag provat sjal, samt burit lite hemma med ett gammalt hopsnickrat påslakan *s*.. men det kan jag ju inte använda ute ;p.. o det avlastar inte lika bra..
är nog mest inne på att skaffa en långsjal.. då den känns mest mångsidig...
dessa är av intresse (utav de märken jag hittat på svenska sidor):
storchenwiege - leo natur, (ev. vicky)
didymos- indio natur, indio sv/vit, wellen silver, julian
bebina - enfärgad natur, stjärntecken (skytt)
easycare - mörkblå
Calin Bleu gauzesjal - natur
Calin Bleu linnesjal - black & white, pebble
hoppediz - kairo, costa rica, kapstadt, hamburg
bb-slen - blackberry grey, blueberry blue
ellaroo wrap - aloe, seattle
girasol - naturvit och beige
medley - kahira natural
kom gärna med åsikter om de sjalar ni vet något om, då jag känner att de är en hel djungel .. och har sån beslutsångest alltid..
sen undrar jag om denna är bra www.easyhug.se om den går att bära ett lite större barn i..?
är även inne på att skaffa en mei-tai.. men har nog inte råd med både en sån och en sjal, så vilket ska jag satsa på? har kikat runt på såå mkt sidor om alla möjliga sjalar o selar.. hehe.. denna gillar jag www.familiebaand.dk/productmeithai.html i färg Lys Mei-Thai...
(har inte riktigt hittat nån babyhawk eller colibribaby på meitaibarn som faller mig i smak färgmässigt så sökte mig till utländska sidor i det fallet o fastnade mest för den ovan..)
egentligen skulle jag kanske klara mig med en ringsjal, för vet inte hur långa stunder i taget jag kommer bära... men har lite klen rygg så är nog bättre med avlastning på båda axlarna.. (iofs går jag o bär på högra höften för jämnan nu, så det skulle ju inte bli sämre iaf ;p)
ang. selar så har jag provat en patapum, men den är för stor för mig.. (156 cm o väger 42-44kg).. gick inte att spänna åt ordentligt.. så jag antar att ergo o sutemi är förstora också... är kooger höftbärsele bra?
tror jag fick med allt nu ... tacksam för lite hjälp och vägledning!!
är nog mest inne på att skaffa en långsjal.. då den känns mest mångsidig...
dessa är av intresse (utav de märken jag hittat på svenska sidor):
storchenwiege - leo natur, (ev. vicky)
didymos- indio natur, indio sv/vit, wellen silver, julian
bebina - enfärgad natur, stjärntecken (skytt)
easycare - mörkblå
Calin Bleu gauzesjal - natur
Calin Bleu linnesjal - black & white, pebble
hoppediz - kairo, costa rica, kapstadt, hamburg
bb-slen - blackberry grey, blueberry blue
ellaroo wrap - aloe, seattle
girasol - naturvit och beige
medley - kahira natural
kom gärna med åsikter om de sjalar ni vet något om, då jag känner att de är en hel djungel .. och har sån beslutsångest alltid..
sen undrar jag om denna är bra www.easyhug.se om den går att bära ett lite större barn i..?
är även inne på att skaffa en mei-tai.. men har nog inte råd med både en sån och en sjal, så vilket ska jag satsa på? har kikat runt på såå mkt sidor om alla möjliga sjalar o selar.. hehe.. denna gillar jag www.familiebaand.dk/productmeithai.html i färg Lys Mei-Thai...
(har inte riktigt hittat nån babyhawk eller colibribaby på meitaibarn som faller mig i smak färgmässigt så sökte mig till utländska sidor i det fallet o fastnade mest för den ovan..)
egentligen skulle jag kanske klara mig med en ringsjal, för vet inte hur långa stunder i taget jag kommer bära... men har lite klen rygg så är nog bättre med avlastning på båda axlarna.. (iofs går jag o bär på högra höften för jämnan nu, så det skulle ju inte bli sämre iaf ;p)
ang. selar så har jag provat en patapum, men den är för stor för mig.. (156 cm o väger 42-44kg).. gick inte att spänna åt ordentligt.. så jag antar att ergo o sutemi är förstora också... är kooger höftbärsele bra?
tror jag fick med allt nu ... tacksam för lite hjälp och vägledning!!