Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag har du chansen att chatta med BabyBjörns produktutvecklingschef om ergonomiska bärselar.

Det är sajten GrowingPeople som erbjuder detta och följande kan man läsa i deras nyhetsbrev:
CHATTA MED BABYBJÖRN
Om barnsäkerhet, kvalitet och design
Vad är en ergonomisk bärsele? Hur testar man en babysitter? Hur designar man säkra babyprodukter?
Missa inte chansen att chatta med BabyBjörns produktutvecklingschef Andreas Zandrén idag den 21 november klockan 14.00.
Läs mer: http://www.growingpeople.se/templates/G ... x?id=22785

Hoppas ni är några som tar chansen och vara med 8) Själv har jag tyvärr inte möjligheten att vara med och chatta eftersom jag jobbar just då chatten pågår. Men jag är väldigt nyfiken på vad som sägs :wink:
Såg oxå den där och tänkte jag skulle kolla om nån tipsat om den här eller om jag skulle göra det... Vet inte om jag kan lova att jag hinner men jag kan ju göra ett försök :whut:
Vem var det som hade mailat med dem tidigare, vore ju perfekt om hon kunde hinna vara med idag? Ullegulle? Ringer det en klocka tro? Kan det varit hon?
Lin skrev:
eamane skrev:Såg oxå den där och tänkte jag skulle kolla om nån tipsat om den här eller om jag skulle göra det... Vet inte om jag kan lova att jag hinner men jag kan ju göra ett försök :whut:
Vem var det som hade mailat med dem tidigare, vore ju perfekt om hon kunde hinna vara med idag? Ullegulle? Ringer det en klocka tro? Kan det varit hon?
Ja det var hon, det hade ju varit super! :lol:
Men hon är ju inte online :? Hmm... Hoppas hon hinner ändå eller att det blir en bra chat ändå :)
eamane skrev:
Lin skrev:
eamane skrev:Såg oxå den där och tänkte jag skulle kolla om nån tipsat om den här eller om jag skulle göra det... Vet inte om jag kan lova att jag hinner men jag kan ju göra ett försök :whut:
Ja det var hon, det hade ju varit super! :lol:
Men hon är ju inte online :? Hmm... Hoppas hon hinner ändå eller att det blir en bra chat ändå :)

Såg nu!
Ska försöka hinna, men det är lite mycket på jobbet idag... :(
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?