Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker ju också att Leo-sjalarna är så mjuka och sköna och jag har en kort Leo natur som jag gillar jätte mycket och jag funderar ibland på att köpa en lång Leo-sjal någon gång. Men jag är kanske lite knäpp, men jag gillar inte riktigt gåsöga mönstret som alla andra verkar gilla så mycket.
Tycker att det ser ut som en duk och inte en sjal.
Användarens profilbild
Av Nova
Är inte heller överförtjust i mönstret...
Har haft en Turkis men gillade tyvärr inte färgen heller, annars var sjalen fin och jätteskön i kvaliteten.
Av belinda
:iagree:

ändå är jag sugen på en leo rouge, just för att kvaliteten verkas bra och jag gillar färgen, men mönstret håller mej tillbaka än så länge...
Användarens profilbild
Av frida
"fel, fel, fel!" :) Gåsögamönstret är jättefint! Tycker att vävningen just särskiljer Leo från andra sjalar, enfärgad och så fin struktur :loving:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
:shock: Leo-mönstret är ju det finaste av allt!!!! I lööööv gåsögon :mrgreen:
Användarens profilbild
Av AnKa
Tja, jag tycker kanske inte heller att mönstret är fantastiskt direkt men det hindrar mig inte från att älska min mjuka goa Leo :love: Jag tänker inte så mycket på mönstret faktiskt. Påknuten är sjalen röd men mönstet och de två nyanserna gör att den blir lite roligare. Fast på marin syns ju mönstet tydligare förståss...
Men för detalgranskning är nog Didy indo snyggare (men inte lika gosig)
Användarens profilbild
Av Helena
Helen skrev:Jag får väl lägga in mig och dottern i Leo rouge då. Vi trivs sååååå bra!

Bild

Bild
På håll tycker jag också att den är jättesnygg!
Användarens profilbild
Av tinaw
Åh va fint Helen! Ingen som har en närbild där man ser mönstret på Rougen? Tycker inte att Storchenwieges egna bilder visar mönstret särskilt bra faktiskt... :oops:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker Leo är MYCKET finare än Indio.

TinaW - Jag ska se om min Leo vill bli fotad...
Användarens profilbild
Av Nova
Min Turkis såg ut så här:

Bild

Snyggare än jag mindes den. 8)
Av belinda
:shock: :shock: :shock:
oj jag måsye nog ta tillbaka min tidigare aversion mot leo...hjälp så fin Knyttet&K! :D
Användarens profilbild
Av Anso
belinda skrev::shock: :shock: :shock:
oj jag måsye nog ta tillbaka min tidigare aversion mot leo...hjälp så fin Knyttet&K! :D
APPLÅDER!!! Snygga bilder men är den så mörkröd? Jag minns den som lite mer klarröd som på Helens bilder men det är ju toksvårt med rättvis färgåtergivning.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag gillar mönstret, det gör att den inte känns helt enfärgad. Har en Leo Rouge, och den är så mjuk och go och fantatiskt vacker. Tycker dock att den är mer klarröd än på Knyttet & Ks bilder.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?