Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Undrar över e-slöjdtrikå som kantare. Funkar det som mudd på byxor och tröjor eller är det lite för oelastiskt, någon som provat? Jag vet att det funkar som kantband på tröjor och så, men inte om det är ok som mudd.
Användarens profilbild
Av Kaja
Nja. Det är lite för stumt för att bli riktigt bra som mudd. Det funkar hyfsat som kantare, men det finns bättre även där. Fast, jag har använt det med jämna mellanrum ändå, bara för att det ska bli färgmatchat...
Användarens profilbild
Av knutis
Ok, just färgmatchningsmässigt så kan det ju vara svårt att beställa från annat håll. Det var just det jag tänkte på.
Men hur är det, vart köper jag bra mudd som är lagom i färg till e-slöjd. Jag kommer nämligen göra en beställning från e-slöjd i rött, orange, grön, blå och gul/orange. Vore ju bra att ha ett hum vart jag ska kolla. Har tidigare köpt från MG, det mudden gillar jag. SOS tar sån tid innan det kommer hem och jag är sugen på att starta så fort som möjligt :wink: .

Tips??
Användarens profilbild
Av Fina
Olssons tyger brukar ha bra mudd men jag vet inte hur mycket sortimentet varierar i olika affärer.
Annars tycker jag att du kan ringa till e-slöjd och prata med dom, på symässan brukar de ha mudd också så det är mycket möjligt att de har det hemma men bara inte på hemsidan.
Användarens profilbild
Av knutis
Josefina skrev:Olssons tyger brukar ha bra mudd men jag vet inte hur mycket sortimentet varierar i olika affärer.
Annars tycker jag att du kan ringa till e-slöjd och prata med dom, på symässan brukar de ha mudd också så det är mycket möjligt att de har det hemma men bara inte på hemsidan.
Olsson har vi tyvärr inte här alls, finns de på nätet??
men att höra med e-slöjd var en bra idé. Får bli på måndag det. Tack för svar!!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?