Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Jag vacklar mellan Leo Marin och Leo röd. Jag älskar blått, och klär mig oftast i rött åt det vinröda hållet. Fanns det en lila Leo hade den varit här på tre röda sekunder :wink: men nästan alla mina (favorit-)sjalar går i lila o vinrött...

Vilken Leo är finast? Av alla Leo-färgerna :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
hum....svååååååårt....leo marin e såååååååååååååmycket finare i verkligheten, har inte sett den påklädd men på prov. På blider ser den verkligne marin ut, men inte på tygprov irl...frågan e hur den blir uppknuten, det vet jag ju inte....
den röda är ju fin, jag är svag för röda sjalar, men samtidigt är den ju så vanlig?!?!
jaaa...neee....jag röstar på blå, för det är den jag är sugen på just nu, mer än röd....
men eg känns bägge de färgerna som vinterfärger!!!!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, jag har bara sett Leo marin i verkligheten och den är verkligen superfin! Och den skönaste sjal jag provat alla kategorier. Kanske att EasyCare blir lika mjuk och gosig, dock.

Vad är det för inslagstråd i leo Röd?
Användarens profilbild
Av Lydia
Katharina skrev:Min ;-)

Nä, skojar ju bara ... jag tycker faktiskt alla leofärgerna är fina. De har alla sån lyster. Natur är jättevacker knuten :-)
Hihi, tänkte på din Leo när jag läste tråden (även om jag förstod vilken typ av leo hon syftade på) :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
köp en leo röd och färga den så den blir lila :D

(och så visa resultatet sen förstås :wink: )
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har Leo natur, jag gillar den bäst. Jag tycker inte riktigt om det vita som lyser igenom på de färgade Leo-sjalarna så tydligt. Men på Leo natur känns det mer harmoniskt. Fast skulle jag välja mellan blått och rött, skulle jag nog ta en röd.
Men varför inte en Ulli, Tina! Den är ju åt det lila hållet, fast kanske inte lika mjuk som en Leo.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker inte riktigt om det vita som lyser igenom på de färgade Leo-sjalarna så tydligt.
? Fast i Leo marin är det ju snarare en mörkblå färg som lyser igenom... eller? :hellu:
Användarens profilbild
Av Helena
tinaw skrev:
Jag tycker inte riktigt om det vita som lyser igenom på de färgade Leo-sjalarna så tydligt.
? Fast i Leo marin är det ju snarare en mörkblå färg som lyser igenom... eller? :hellu:
Fast den ser ju vit ut också, jag tycker mig se det på bilder, det är väl något i gåsögat som är vitt på alla Leo-sjalarna???

Jag gillar nog mer Didymos indio, den är liksom alltigenom röd efter vad jag sett på bilder.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Lydia skrev:
Katharina skrev:Min ;-)

Nä, skojar ju bara ... jag tycker faktiskt alla leofärgerna är fina. De har alla sån lyster. Natur är jättevacker knuten :-)
Hihi, tänkte på din Leo när jag läste tråden (även om jag förstod vilken typ av leo hon syftade på) :lol:
Ja jag med, tänkte att jag skulle svara Katharinas innan jag läste inlägget :wink:
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Rouge är mitt bud! Den tycker jag är finast! :love:
Användarens profilbild
Av sus
Helena skrev:
tinaw skrev:
Fast den ser ju vit ut också, jag tycker mig se det på bilder, det är väl något i gåsögat som är vitt på alla Leo-sjalarna???
Vitt!!!????? och vad är "gåsögat" ?

Den här sjalen lever just nu delvis som en ringsjal hemma hos mig och den har absolut inget vitt i sig (sprang just iväg och kollade för säkerhets skull) Det är bara mörkblå och mellanblå trådar i den.
Om någonting i den här bliden ser vitt ut så måste det vara en reflex från blixten, färgen så som jag upplever den nu innomhus i taskig belysning är ungefär som det mörkaste fälten på bilden.

Bild

Sne är det väl en smakfråga om man gillar rött eller blått, jag tycker båda är lika snygga men jag är mer en blå människa. (fast jag har ganske mycket vinröda kläder också. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, då tar jag väl tillbaka det där med vitt, har väl sett foton där blixten har spelat mig ett spratt.
Användarens profilbild
Av annalys
Nu har jag inte full koll på alla leofärgerna, men eftersom jag själv just håller på och säljer en röd sjal och köper en blå säger jag BLÅ! Leo marin ser väldigt snygg ut tycker jag. Även den naturfärgade är snygg om man ligger åt det hållet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?